Σύνδεση

KIA

Kia Vision Meta Turismo: Η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Kia

Η Kia παρουσιάζει ένα νέο, ιδιαίτερα τολμηρό σχεδιαστικό δείγμα, με αφορμή τη συμπλήρωση 80 ετών παρουσίας της. Το Vision Meta Turismo, που αποκαλύφθηκε σε εκδήλωση στην Κορέα, αποτελεί ένα τετραθέσιο, χαμηλό GT που επιχειρεί να προσδιορίσει την επόμενη φάση της σχεδιαστικής γλώσσας Opposites United.

Το πρωτότυπο δεν συνδέεται άμεσα με κάποιο υπάρχον μοντέλο παραγωγής, ωστόσο οι διαστάσεις και η συνολική του μορφή το τοποθετούν ως πιθανό ενδιάμεσο κρίκο ανάμεσα στα ηλεκτρικά EV6 και EV9.

Με το χαμηλό προφίλ και τον πιο «οδηγοκεντρικό» χαρακτήρα του, θυμίζει σε φιλοσοφία το Kia Stinger, το οποίο σταμάτησε το 2022, αλλά παραμένει σημείο αναφοράς ως μοντέλο-«βιτρίνα» της εταιρείας. Ο πρόεδρος της Kia, Χο-σούνγκ Σονγκ, έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο επανεμφάνισης ενός αντίστοιχου project.

Η εταιρεία, ωστόσο, τονίζει ότι το Vision Meta Turismo δεν πρέπει να εκληφθεί ως προπομπός συγκεκριμένου μοντέλου παραγωγής, αλλά ως όχημα που αποτυπώνει τη σχεδιαστική κατεύθυνση της επόμενης γενιάς.

Η μορφή του παραπέμπει σε τετράθυρο fastback GT, θυμίζοντας σε γραμμή τα Polestar 5 και Lotus Emeya, με ένα ενιαίο τόξο που ευνοεί την αεροδυναμική.

Στο εμπρός μέρος, η Kia απομακρύνεται από τη γνώριμη μάσκα «Tiger Nose» μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες. Τα φώτα είναι λεπτά και έντονα γωνιώδη, ενώ τα διογκωμένα εμπρός φτερά ενσωματώνουν κάμερες αντί για παραδοσιακούς καθρέφτες.

Η καμπίνα μετατοπίζεται εμπρός, με καπό ελάχιστης προεξοχής, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ηλεκτρικής πλατφόρμας E-GMP.

Η οροφή αποτελείται από πολλαπλά τμήματα πανοραμικού γυαλιού που καταλήγουν σε μια κάθετη ουρά με ενσωματωμένη αεροτομή και διαχύτη σε μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί απόλυτη μινιμαλιστική προσέγγιση: πλήρους πλάτους 3D head-up display, ολογραφικές ενδείξεις, ένα yoke αντί τιμονιού και ένας πλευρικός χειριστής αγνώστου προς το παρόν λειτουργίας.

Η Kia αναμένεται να δώσει περισσότερες πληροφορίες το επόμενο διάστημα, χωρίς ακόμη να διευκρινίζει αν το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί εκτός Κορέας.

Dacia Bigster G-140: Υβριδικό με υγραέριο και μεγάλη αυτονομία

Dacia

Η Audi εξελίσσει σκληροτράχηλο off-road

Audi

Honda CR-V: το οικογενειακό SUV που συνδυάζει τεχνολογία, οικονομία και ποιότητα

Featured

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz