Σύνδεση

KIA

To όμορφο Kia ProCeed είναι (και) μια επιτυχημένη άσκηση θάρρους

To ProCeed, με ή χωρίς απόστροφο, δεν είναι άγνωστο όνομα στη γκάμα των μικρών- μεσαίων Kia, όμως στην εκδοχή του που παρουσιάστηκε μόλις πριν λίγες μέρες στην Ισπανία, έχει αλλάξει τελείως προσανατολισμό.

Δεν είναι πια τρίθυρο όπως ο άμεσος προκάτοχός του αλλά πεντάθυρο και μάλιστα με αμάξωμα Shooting Brake. Η συγκεκριμένη επιλογή αν μη τι άλλο είναι τολμηρή για έναν μη premium κατασκευαστή και μάλιστα σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει προηγούμενο. Έτσι τo ProCeed αποτελεί μοναδική πρόταση στα μικρα- μεσαία και χωρίς αμφιβολία είναι το μοντέλο που θα χτίσει την εικόνα του Ceed παρόλο που δεν πρόκειται να είναι το πιο δημοφιλές εμπορικά.

Το σίγουρο είναι πως είναι όμορφο και δυναμικό, με χαρακτηριστική διαμόρφωση οροφής και ένα πιο χαμηλό (κατά 43 χιλιοστά προφίλ) σε σχέση με το Sportwagon. Σε σχέση με το τελευταίο είναι ελάχιστα πιο μακρύ, έχει μικρότερη απόσταση από το έδαφος (κατά 5 χιλιοστά) και είναι σαφώς πιο σπορτίφ. Ενδιαφέρον είναι πως υπολείπεται ελάχιστα σε χώρους για αποσκευές, μιας και η χωρητικότητά του φτάνει τα 594 λίτρα (έναντι 624). Τιμή εξαιρετική, που μάλλον δεν την περιμένει κανείς από ένα μοντέλο με αυτά τα χαρακτηριστικά.

Εξίσου ενδιαφέρον είναι και το ότι το μόνο κοινό του με το πεντάθυρο Ceed είναι το καπό και τα δύο φτερά, ενώ συνολικά οι σχεδιαστές των Κορεατών υπό την υψηλή επίβλεψη του Peter Schreyer έχουν δημιουργήσει ένα ξεχωριστό σχήμα. Που όπως συνηθίζεται τελευταία η ονομασία του αναγράφεται ολογράφως στην 5η πόρτα που προαιρετικά μπορεί να ανοίγει και ηλεκτρικά.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε πως το νέο Kia ProCeed είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως πιο σπορτίφ και ιδιαίτερο GT Line και ως κορυφαίο GT.

Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται από πλευράς design σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου. Έτσι και εδώ υπάρχει η «ελεύθερη» οθόνη, με ελάχιστη διαγώνιο τις 7,0 ίντσες, για το σύστημα infotainment, ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων, πλήρης εξοπλισμός σε ότι αφορά τη ασφάλεια, την υποβοήθησης, τη διασύνδεση και την εξυπηρέτηση τω επιβατών, ενώ η αίσθηση πολυτέλειας μπορεί να ενισχυθεί και άλλο με την επένδυση από δέρμα για το ταμπλό.

Παρά την πιο χαμηλή οροφή ο αέρα για τα κεφάλια όσων κάθονται πίσω είναι απόλυτα ικανοποιητικός, ενώ και ο τυχόν πέμπτος επιβάτης δεν θα πρέπει να στριμωχτεί ιδιαίτερα. Η πρακτική διάσταση εξασφαλίζεται και από τις αρκετές θέσεις και θήκες για μικρο- αντικείμενα στο εσωτερικό, ενώ είναι σαφές πως έχει δοθεί έμφαση τόσο στην ποιότητα όσο και στην άνεση των επιβατών.

Η ανάρτηση του ProCeed είναι ελάχιστα πιο σφιχτή σε σχέση με το Ceed -φυσικά ακόμα περισσότερο στην έκδοση GT- ενώ συνολικά το Shooting Brake τις Kia είναι ιδιαίτερα καλά στημένο. Με μια ισορροπημένη και ζυγισμένη οδική συμπεριφορά, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το στην έκδοση GT των 1.600 κυβικών και των 204 ίππων (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,6 δεύτερα) στην πίστα Parcmotor Castelolli κοντά στη Βαρκελώνη.

Το ίδιο ισχύει και για τις εκδόσεις βενζίνης των 1.400 κυβικών (140 ίπποι, 280 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο, 320 Nm με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, 0-100 σε 10,4 και 10,1” αντίστοιχα) και πετρελαίου των 1.600 κυβικών και των 136 ίππων. Το εισαγωγικό σύνολο της γκάμας είναι ο τρικύλινδρος 1.0 T-GDi των 120 ίππων.

Το Kia ProCeed έχει να επιδείξει και ένα καλό επίπεδο άνεσης -στους ισπανικούς δρόμους τουλάχιστον- χάρη και στην πίσω του ανάρτηση με τους πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ γενικά είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο με το οποίο μπορείς να καλύψεις αρκετά χιλιόμετρα άνετα και ξεκούραστα. Στους δευτερεύοντες δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές καταφέρνει να κρύψει μέχρι ενός σημείου τον όγκο και τις διαστάσεις του, γεγονός που σε συνδυασμό και με την αρκετά καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης το καθιστά ευχάριστο.

Για το ProCeed, όπως προαναφέραμε, αξίζει μια εύφημος μνεία στην Kia που τόλμησε να το παρουσιάσει. Από την άλλη είναι δεδομένο πως ειδικά για τη χώρα μας αποτελεί μια εξεζητημένη πρόταση. Όσοι όμως την επιλέξουν θα αποκτήσουν -οι τιμές ξεκινούν από τις 22.190 ευρώ σε συνδυασμό με το σύνολο των 1.000 κυβικών- ένα πραγματικά ιδιαίτερα αυτοκίνητο, κάτι που στις μέρες μας έχει τη δική του σημασία.

Γιάννης Σκουφής

KIA PROCEED 1.4 T-GDI
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.605×1.800×1.422 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.650 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 594 λίτρα
Βάρος: 1.303 κιλά
Κινητήρας: 1.353 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 140 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 242 Nm/ 1.500- 3.200 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 9,1”, 210 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 5,7- 5,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 130- 135 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 156- 162 €
Τιμή: από 24.690 €

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4485″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Χριστοφορος Μποκας

    21/01/2019 στις 15:44

    Η ΚΙΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ. ΤΗΝ ΚΙΑ ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΕΧΩ ΤΟ ΚΙΑ sportaze το ειχα παρει με προγραμμα δωρεαν service κσι μονομερως καταργηθηκε, εστειλα επιστολη στην Κια δεν μου απαντησαν εγγραφως ηλεκτρονικα η μη απλα με ενα τηλ. οτι προσφυγαν στο πρωτοδικειο και ακυρωσαν αυτη την συμφωνια που ειχαμε πληρωσει. Βεβαια θα προσφυγουμε στην δικαιοσυνη στον συνηγορο του καταναλωτη και σε ολα τα φορα ελληνικα και ξενα που ασχολουνται τε το αυτοκινητο. Αφου εγινε αυτο προσοχη που πληρωσαμε αυριο γιατι να μην καταργησουν την εγγυηση. Αγαπητοι φιλοι προσοχη!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured