Η Kia παρουσίασε έναν νέο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2.5 λίτρων, ο οποίος προορίζεται για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, από συμβατικά βενζινοκίνητα έως υβριδικά και πιθανώς ηλεκτρικά μοντέλα με range extender.
Ο κινητήρας, με ισχύ έως 300 ίππους, εξελίχθηκε για να προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση και καλύτερη συνεργασία με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής αποδοτικότητας κατά 4% σε σύγκριση με τα υπάρχοντα υβριδικά σύνολα της εταιρείας.
Αν και προς το παρόν δεν διατίθεται στην Ευρώπη, ο κινητήρας χρησιμοποιείται ήδη σε μοντέλα όπως το Sorento και το Optima σε αγορές της Ασίας και της Αμερικής.
Στο εξής, εξετάζεται η παγκόσμια αξιοποίησή του σε ισχυρά εξηλεκτρισμένα μοντέλα, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο να λειτουργήσει αποκλειστικά ως γεννήτρια για την επέκταση της αυτονομίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων — μια λύση που ίσως εφαρμοστεί σε επερχόμενο ηλεκτρικό pick-up.
Μέχρι το 2030, η Kia σχεδιάζει την παγκόσμια κυκλοφορία 15 αμιγώς ηλεκτρικών και 10 (plug-in) υβριδικών μοντέλων, στοχεύοντας σε πωλήσεις άνω του ενός εκατομμυρίου οχημάτων ανά κατηγορία, ενώ ταυτόχρονα παραμένει προσηλωμένη και στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων για αγορές με διατηρούμενη ζήτηση.
