Η Kia προετοιμάζει την έκδοση GT του νέου EV4, η οποία θα λανσαριστεί το 2026 και θα αποτελέσει την κορυφαία σπορ εκδοχή του μοντέλου. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει performance επιλογές σε κάθε ηλεκτρικό μοντέλο της, μετά τα EV6 GT και EV9 GT.
Σύμφωνα με τις πρώτες επίσημες πληροφορίες, το EV4 GT θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση και συνδυαστική απόδοση κοντά στους 400 ίππους.
Τα χαρακτηριστικά αυτά το τοποθετούν σε άμεση αντιπαράθεση με ισχυρά compact μοντέλα της αγοράς όπως το Audi RS3 και το Volkswagen Golf R, με τη διαφορά ότι η μετάδοση εδώ είναι αποκλειστικά ηλεκτρική.
Η Kia αποκάλυψε φωτογραφίες καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου, όπου διακρίνονται διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση: ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, ζάντες 20 ιντσών, πράσινες δαγκάνες φρένων και λεπτομέρειες που υποδηλώνουν αυξημένες αεροδυναμικές απαιτήσεις.
Το σύστημα ανάρτησης θα είναι αναβαθμισμένο, με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, ενώ εξετάζεται και η τοποθέτηση ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού, όπως στο EV9 GT.
Επιπλέον, δεν αποκλείεται η υιοθέτηση software προσομοίωσης μετάδοσης πολλαπλών σχέσεων, επιλογή που είδαμε στο EV6 GT και έχει στόχο να προσφέρει πιο παραδοσιακή οδηγική εμπειρία.
Η αυτονομία αναμένεται να διατηρηθεί σε ανταγωνιστικό επίπεδο, καθώς η Kia δεν επιθυμεί συμβιβασμούς στην πρακτικότητα των ηλεκτρικών της.
Με το EV4 GT, η Kia επιχειρεί να ενισχύσει το προφίλ της ως κατασκευάστρια ηλεκτρικών με σπορ προσανατολισμό. Σε μία περίοδο όπου οι περιορισμοί εκπομπών οδηγούν σε σταδιακή απομάκρυνση από τις θερμικές high-performance λύσεις, η εταιρεία επενδύει σε ηλεκτρικές επιδόσεις, επιχειρώντας να καλύψει το κενό που δημιουργείται στην αγορά των compact σπορ μοντέλων.


