Η KGM παρουσίασε στην Ευρώπη το Musso EV, ένα μεσαίου μεγέθους, αμιγώς ηλεκτρικό pick-up, που φιλοδοξεί να ανατρέψει τα δεδομένα με τιμή εκκίνησης κάτω από τις 42.000 ευρώ στη Γερμανία, αλλά και με εξοπλισμό που μέχρι σήμερα συναντούσαμε κυρίως σε επιβατικά.
Το Musso EV διαθέτει διπλή καμπίνα, χώρο για πέντε επιβάτες και καρότσα μήκους 1,35 μέτρων. Το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 500 κιλά, ενώ η ελκτική ικανότητα είναι 1,8 τόνοι. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 152 kW (207 ίπποι) και 339 Nm. Η βασική έκδοση είναι πισωκίνητη, αλλά προαιρετικά μπορεί να προστεθεί δεύτερος ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση.
Η μπαταρία LFP έχει χωρητικότητα 80,6 kWh και προσφέρει αυτονομία έως και 419 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, ή 546 χιλιόμετρα στην πόλη. Σε ταχυφορτιστή ισχύος 120 kW η φόρτιση από το 10% έως το 80% ολοκληρώνεται σε περίπου 36 λεπτά.
Ο εξοπλισμός από τη βασική κιόλας έκδοση είναι πλούσιος και περιλαμβάνει διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλή οθόνη 12,3 ιντσών για το infotainment, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Στοιχεία που δίνουν μια πιο επιβατική διάσταση σε ένα όχημα το οποίο μέχρι πρόσφατα συνδεόταν περισσότερο με σκληροτράχηλη χρήση.
Με τιμή εκκίνησης τις 41.990 ευρώ στη Γερμανία, το Musso EV εμφανίζεται σημαντικά φθηνότερο από τον μοναδικό άλλο ηλεκτρικό ανταγωνιστή του, τον Maxus T90 EV, ο οποίος κοστίζει τουλάχιστον 20.000 ευρώ πιο πολύ και δεν διαθέτει τετρακίνηση. Ακόμη και απέναντι στα πετρελαιοκίνητα αγροτικά, η KGM επιχειρεί να προσελκύσει αγοραστές προβάλλοντας τον συνδυασμό ηλεκτροκίνησης, τεχνολογικού εξοπλισμού και τιμής.
Το Musso EV θα κυκλοφορήσει στη Γερμανία το φθινόπωρο και αποτελεί το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της KGM στην Ευρώπη, μετά το SUV Torres EVX. Παράλληλα, η μάρκα ετοιμάζει υβριδικές εκδόσεις για τα επόμενα χρόνια, δείχνοντας ότι ποντάρει σοβαρά στην ενεργειακή μετάβαση.
