Το φθινόπωρο αναμένεται ιδιαίτερα έντονο για τη Renault, καθώς στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί η νέα γενιά του Megane, ενώ θα αρχίσει και η διάθεση του Kadjar. Το οποίο Kadjar βασίζεται στο πλαίσιο του Nissan Qashqai, ενώ τιμολογιακά αναμένεται να κινείται σε ελαφρώς υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με αυτό.
Οι διαθέσιμες εκδόσεις του Kadjar θα είναι η Energy TCe 130 που κινείται από τον 1.200 βενζίνης της μάρκας που αποδίδει 130 ίππους και 205 Nm, καθώς και η dCi 110. Με το γνωστό diesel των 1.500 κυβικών και των 110 ίππων (260 Nm), που θα εκπέμπει 99 γραμμάρια CO2 –προς το παρόν απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, μέχρι να αρχίσει η διάθεσή του έχει ο Θεός- και προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Και οι δύο αυτές εκδόσεις του Kadjar είναι προσθιοκίνητες, ενώ η μόνη τετρακίνητη θα μπορεί να είναι η Energy dCi 130 με τον diesel των 1.600 κυβικών, των 130 ίππων και των 320 Nm.
Από κει και πέρα το Σεπτέμβριο θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά και η πιο δυνατή έκδοση του Captur, με τον κινητήρα πετρελαίου των 1.500 κυβικών να αποδίδει 110 ίππους. Ενδιαφέρον θα παρουσιάζει και η αυτόματη έκδοση –με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη- του Twingo, ενώ προς τα τέλη του έτους αναμένεται και η νέα γενιά του Espace, που για πρώτη φορά διαθέτει και χαρακτηριστικά crossover.
Γιάννης Σκουφής
