Η όμορφη F-Type αποδεικνύεται για την Jaguar πολύ παραπάνω από ένα ακόμα μοντέλο στη γκάμα της. Ουσιαστικά αποτελεί το έναυσμα για μια καινούργια εποχή για την παραδοσιακή βρετανική μάρκα με τους Ινδούς ιδιοκτήτες, το παζλ της οποία αρχίζει σιγά σιγά να συμπληρώνεται.
Έτσι μετά την ανοιχτή F-Type οι Βρετανοί παρουσίασαν και το αντίστοιχο κουπέ που δείχνει ακόμα πιο δυναμικό, ενώ έχουν στα σκαριά και ένα ρόουντστερ με πιο τονισμένο σπορ χαρακτήρα. Παράλληλα έχουν ήδη ανακοινώσει την XE, το φουλ αλουμινένιο νέο τους μοντέλο, που ευελπιστούν να ανταγωνιστεί πολύ πιο αποτελεσματικά απ’ ότι το έκανε στο παρελθόν η X-Type, τα καθιερωμένα μοντέλα της μεσαίας premium κατηγορίας.
Εδώ, αλλά και στις μεγαλύτερες κατηγορίες, καθοριστικός είναι ο ρόλος του τετρακύλινδρου των 2.000 κυβικών του ομίλου, στον οποίο ανήκει η Land Rover. O συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει σήμερα μέχρι και 285 ίππους και αναμένεται να παίξει το ρόλο του πασπαρτού στη νέα γκάμα της Jag, ενώ ειδικά για την XE θα υπάρχει κι ένας αντίστοιχος diesel.
Το επόμενο μεγάλο βήμα της μάρκας προγραμματίζεται για το 2016, όταν θα παρουσιαστεί δηλαδή το SUV της, που σε σημαντικό βαθμό θα βασίζεται στο πρωτότυπο C-X17 που παρουσιάστηκε πέρυσι στη Φρανκφούρτη. Κι εδώ η βάση θα είναι τα 2.000 κυβικά, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις θα έχουν εξακύλινδρους κινητήρες. Πάνω κάτω την ίδια χρονική περίοδο, όταν δηλαδή θα είναι έτοιμο και το μεγαλύτερο αλουμινένιο πλαίσιο, προσδιορίζεται και η παρουσίαση της διαδόχου της XK, η παραγωγή της οποίας αναστάλθηκε, ενώ δύο χρόνια αργότερα αναμένεται και η καινούργια XJ, που πιθανότατα θα έχει και μια έκδοση κουπέ κατά τα πρότυπα του Audi A7 ή του αναμενόμενου Α9.
Γιάννης Σκουφής
