Σύνδεση

Featured

JAGUAR LAND ROVER: ΟΙ DIESEL ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ

Ο διευθυντής του ομίλου JLR (Jaguar Land Rover) Ralf Speth όχι μόνο υπεραμύνθηκε των diesel αλλά κατηγόρησε και όσους έχουν στραφεί εναντίον τους.

Σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar είπε πως η JLR θα κάνει πολλά τόσο για να προβάλλει όσο και για να εξελίξει την τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων. «Η τελευταία γενιά των diesel είναι βελτιωμένη σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων, την απόδοση και τα μικροσωματίδια. Είναι καλύτεροι για το περιβάλλον σε σχέση με τα σύνολα βενζίνης, οπότε οι diesel πρέπει να έχουν  μέλλον».

Ο Speth τα λέει όλα αυτά προκειμένου να υπερασπιστεί τα μοντέλα των Jaguar και Land Rover, καθώς στη Μεγάλη Βρετανία γενικά και στο Λονδίνο ειδικά υπάρχει θέμα με την κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Οι diesel σίγουρα έχουν τα θέματα τους με τα NOx (οξείδια αζώτου), αλλά και οι turbo βενζίνης δεν πάνε πίσω, καθώς πλέον διαθέτουν και αυτοί επιπλέον φίλτρο μικροσωματιδίων, όπως ο νέος PureTech της PSA και ο TSI της VW.

jaguar land rover ralf speth

Είναι γεγονός πως η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε τεράστια αναστάτωση, καθώς από την μία υπάρχει μεγάλη πίεση στην Ευρώπη αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων, από την άλλη το dieselgate σε συνδυασμό με τον αυστηρότερο μέσο όρο CO2 ανα στόλο «ώθησε» κατά μία έννοια την ηλεκτροκίνηση. Προσθέστε στα παραπάνω την επιβράδυνση των πωλήσεων στην Κίνα και τη μείωσή τους κατά 8% στη Γερμανία και έχετε την πλήρη εικόνα στην οποία έχει συμβάλλει και η υπερβολική από πλευράς στοχοποίηση του diesel.

Και επειδή στη χώρα μας είμαστε ακόμα πιο υπερβολικοί υπάρχουν δημοσιεύματα στο «ελληνικό διαδίκτυο» και μάλιστα σε sites που θεωρούνται εξειδικευμένα και τα οποία μιλούν είτε για ξαφνικό θάνατο των diesel, ακόμα και best seller μοντέλων (που φυσικά κάθε άλλα παρά επιβεβαιώνεται) είτε για διακοπή της εξέλιξής τους. Παρόλο που όλα δείχνουν, όπως διαβάσατε, πως ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Προφανώς όμως αυτοί κάτι παραπάνω θα ξέρουν. Άλλωστε «ειδικοί» είναι…

Γιάννης Σκουφής

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Teo Hatziteodoridis

    09/05/2017 στις 20:42

    Έχετε μέγα δίκιο. Οι ντόπιοι δημοσιογράφοι αυτοκινήτου παίζουνε το παιχνίδι των 4-5 μεγαλοεισαγωγέων.
    Τα ντίζελ τους στερούν κέρδη ανά μονάδα πώλησης, και δείχνουν ότι δεν τους “καίγεται” καρφί για το περιβάλλον.
    Συνδυάστε το με τα “άθλια” εγχώρια καύσιμα..
    Δε τους νοιάζει αν η κοινωνία για την ίδια δυανυόμενη απόσταση χρειάζεται 130 λίτρα (βενζίνη) αντί 100 λίτρα (πετρελαίου).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured