Από τα τέλη του καλοκαιριού η Mercedes θα έχει στη γκάμα της δύο νέα υβριδικά μοντέλα, τις C 300 d e και E 300 d e. Το ενδιαφέρον και για τις δύο είναι πως το σύστημα πρόωσής τους θα αποτελείται από το νέο τετρακύλινδρο diesel των 2.000 κυβικών της μάρκας που αποδίδει 194 ίππους και ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 90 απόδοσης 90 kW.
O τελευταίος έχει να επιδείξει έναν ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό απόδοσης, είναι ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC και μπορεί να κινήσει τα δύο υβριδικά με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ ώρα. Επίσης μπορούν να κινηθούν καθαρά ηλεκτρικά μέχρι και για 50 χιλιόμετρα, ενώ προκειμένου να είναι αυτό εφικτό η Mercedes έχει ενοποιήσει τα επιμέρους συστήματα σε ένα δίκτυο προκειμένου τα πάντα, μεταξύ αυτών και η ταχύτητα, να ρυθμίζονται με βάση και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που ακολουθούν.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4038″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ενώ οι μπαταρίες που βρίσκονται στο πίσω μέρος, έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 13,5 kWh και φορτίζουν σε οικιακό δίκτυο σε 7 ώρες -η ισχύς του φορτιστή του αυτοκινήτου έχει ανέβει πλέον στα 7,2 kW- και με τη χρήση Wallbox σε 2.
Γιάννης Σκουφής
