Σύνδεση

Toyota

Υψηλές προσδοκίες της Toyota από το νέο C-HR

Η Toyota αναμένει σημαντική αύξηση των πωλήσεων της δεύτερης γενιάς του C-HR, ενός compact SUV, λόγω του τολμηρού σχεδιασμού του και της προσθήκης μιας plug-in υβριδικής επιλογής.

Η πρώτη γενιά του C-HR, που παρουσιάστηκε το 2016, έχει ήδη σημειώσει πωλήσεις άνω των 750.000 μονάδων στην Ευρώπη.

Με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, η Toyota στοχεύει να αυξήσει τη μηνιαία παραγωγή από 10.000 σε 12.500 μονάδες.

Οι πωλήσεις του C-HR ήταν σταθερές, φτάνοντας τις 53.161 μονάδες από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, σε μια ανταγωνιστική κατηγορία compact SUV που παρουσίασε αύξηση 23% στην Ευρώπη.

Η ανανεωμένη σχεδίαση απευθύνεται σε πελάτες με ψηφιακές καταβολές που αναζητούν ένα ξεχωριστό και μοντέρνο όχημα, προσελκύοντας με αυτόν τον τρόπο ένα πιο νεανικό κοινό.

Η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του C-HR, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης PHEV, θα πραγματοποιηθεί στο Adapazarı της Τουρκίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Τα έκαναν… μαντάρα με τα ονόματα των ηλεκτρικών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ