Σύνδεση

Featured

Οι υβριδικές Porsche 911 δεν θέλουν την ακινησία

Οι νέες Porsche 911 με το υβριδικό σύστημα T-Hybrid έχουν ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά, αλλά από την άλλη χρειάζονται αυξημένη προσοχή όταν πρέπει να μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα ακίνητες.

Σύμφωνα λοιπόν με το εγχειρίδιο χρήσης των μοντέλων 911 GTS και 911 Turbo S με T-Hybrid, το γνωστό manual, όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να παραμείνει ακινητοποιημένο για περίπου έναν μήνα ή και πιο πολύ η εταιρεία συνιστά:

  • Η μπαταρία υψηλής τάσης του δεν πρέπει να είναι σχεδόν άδεια. Το επίπεδο φόρτισής της πρέπει να είναι πάνω από το 30% πριν τη στάθμευση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αν η ενέργεια της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα  συγκεκριμένο όριο, η επανεκκίνηση μπορεί να απαιτήσει βοήθεια από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
  • Καλό είναι το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε γκαράζ. Αυτό μειώνει την έκθεση τους σε τυχόν ακραίες μεταβολές της θερμοκρασίας που μπορούν να επιταχύνουν τη γήρανση της μπαταρίας.

Αν η ακινησία ξεπεράσει τους δύο μήνες, η Porsche συνιστά πριν το αυτοκίνητο σταθμεύσει η φόρτιση της μπαταρίας να είναι περίπου 80%. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί οδηγώντας το αυτοκίνητο για κάποια λεπτά στο πρόγραμμα Sport Plus.

Οι διαδικασίες αυτές επιβάλλονται γιατί η μπαταρία υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος συμπεριφέρεται διαφορετικά από μια απλή μπαταρία των 12V.

Γεγονός είναι πάντως πως οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι πιο απλές σε σχέση με αυτές που ήταν αρχικά. Και αυτό γιατί στην αρχή η Porsche συνιστούσε πως για στάθμευση άνω των 2 εβδομάδων η μπαταρία θα έπρεπε να είναι σε ένα θερμοκρασιακό εύρος μεταξύ 0 και 20° C και να αποφεύγονταν η άμεση ηλιακή ακτινοβολία.  

Στην πράξη όταν οι υβριδικές 911 είναι σχεδόν καθημερινά σε κίνηση η μπαταρία τους παραμένει ενεργή και σε υγιές επίπεδο. Τα προβλήματα εμφανίζονται κυρίως όταν το αυτοκίνητο μένει αδρανές για μεγάλα διαστήματα χωρίς την απαραίτητη φροντίδα. Εδώ η τεχνολογία υβριδικών συστημάτων απαιτεί από τον οδηγό να «σκέφτεται» λίγο διαφορετικά σε σχέση τα συμβατικά συστήματα κίνησης.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured