Η Volkswagen μπαίνει σε μια περίοδο οικονομιών κλίμακος και ο στόχος είναι, όπως τον έχει προσδιορίσει ο επικεφαλής της μάρκας Martin Winterkorn, να εξοικονούνται συνολικά 5 δισεκατομμύρια ευρώ. Σε ετήσια βάση.
Προκειμένου λοιπόν να επιτευχθεί αυτό η VW θα περιορίσει τη γκάμα της, κόβοντας τα μη εμπορικά μοντέλα της. Για το Eos η απόφαση αυτή είναι, όπως γράψαμε, ειλημμένη, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσουν ο Σκαραβαίος και το τρίθυρο Polο. Αυτό σημαίνει πως από τη νέα του γενιά το Polo θα είναι αποκλειστικά 5θυρο, ενώ το κόψιμο της τρίθυρης εκδοχής του θα έχει σα συνέπεια την εξοικονόμηση ενός ποσού της τάξης των 200 εκατομμυρίων.
Παράλληλα αναζητούνται και άλλοι τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων, την ίδια στιγμή που ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο της μάρκας δήλωσε πως θα υπήρχε μεγάλη οικονομία αν οι διοικούντες την εταιρεία απέφευγαν τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής στα νέα μοντέλα. Κι αυτό γιατί για να υλοποιηθούν πρέπει να αγοραστούν καινούργια μηχανήματα και να γίνει επαναπρογραμματισμός της παραγωγής, ενώ τα προς αντικατάσταση μοντέλα μένουν περισσότερο χρόνο στην αγορά και οι πωλήσεις του συνοδεύονται από μεγάλες εκπτώσεις.
Γιάννης Σκουφής
