Με εφτά εκατομμύρια μονάδες ετησίως είναι το προϊόν της VW με τις υψηλότερες πωλήσεις, αλλά από το Σεπτέμβρη θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν στα πλαίσια της μεταστροφής της γερμανικής εταιρείας προς πιο βιώσιμα προϊόντα.
Ο λόγος για το περίφημο λουκάνικο Curry που σερβίρεται στις καντίνες των εργοστασίων της και αποτελούσε κορυφαία επιλογή των εργαζόμενων. Οι οποίοι μετά τη λήξη των καλοκαιρινών διακοπών στις 20 Αυγούστου δεν θα το δουν ξανά στο μενού.
Για την παρασκευή όλων αυτών των λουκάνικων η VW έχει δική της μονάδα επεξεργασίας κρέατος, που παράλληλα παρασκευάζει ετησίως και 550 τόνους κέτσαπ.
Πάντως στην εξαφάνιση του διάσημου Curry Wurst από τις καντίνες των εργοστασίων της VW μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι εργαζόμενοι μιας και επιθυμούσαν πιο vegan συνταγές
