Σύνδεση

Featured

Ποιο υπερ- επιτυχημένο προϊόν της κόβει η VW;

Με εφτά εκατομμύρια μονάδες ετησίως είναι το προϊόν της VW με τις υψηλότερες πωλήσεις, αλλά από το Σεπτέμβρη θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν στα πλαίσια της μεταστροφής της γερμανικής εταιρείας προς πιο βιώσιμα προϊόντα.

Ο λόγος για το περίφημο λουκάνικο Curry που σερβίρεται στις καντίνες των εργοστασίων της και αποτελούσε κορυφαία επιλογή των εργαζόμενων. Οι οποίοι μετά τη λήξη των καλοκαιρινών διακοπών στις 20 Αυγούστου δεν θα το δουν ξανά στο μενού.

Για την παρασκευή όλων αυτών των λουκάνικων η VW έχει δική της μονάδα επεξεργασίας κρέατος, που παράλληλα παρασκευάζει ετησίως και 550 τόνους κέτσαπ.

Πάντως στην εξαφάνιση του διάσημου Curry Wurst από τις καντίνες των εργοστασίων της VW μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι εργαζόμενοι μιας και επιθυμούσαν πιο vegan συνταγές

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo