Σύνδεση

Volkswagen

H VW ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 2.0 TDI

Το Volkswagen Diesel Customer Forum (VDCF) πρόσφατα ανέφερε πως σημειώθηκαν περιπτώσεις με αυξημένη κατανάλωση και μειωμένη απόδοση των κινητήρων της σειράς ΕΑ180 έπειτα από την επιδιόρθωση του συστήματος που παραποιούσε τις εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα μια αναφορά του VDCF που δημοσιεύτηκε και κοινοποιήθηκε στη VW ανέφερε πως στους 2.0 TDI παρατηρήθηκε αύξηση του καπνού, αδικαιολόγητη αναγέννηση του φίλτρου του DPF και δυσλειτουργία αυτού. Επίσης, παρουσιάσθηκε πρόβλημα στην EFR και στην επανακυκλοφορία των καυσαερίων, ενώ υπήρξε και μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

Από την πλευρά της η VW πήρε επίσημα θέση για να αντικρούσει την αναφορά και να αναφέρει πως τέτοιου είδους προβλήματα παρουσιάσθηκαν σε ένα ποσοστό κάτω του 1% από όσα αυτοκίνητα «επισκευάστηκαν» και πως το υπόλοιπο 99% των κατόχων δεν παραπονέθηκε για το παραμικρό. Μάλιστα η VW υποστηρίζει πως ακόμη και στο 1% τα προβλήματα που προέκυψαν δεν έχουν σχέση με την «επιδιόρθωση» και πως δεν υπάρχει καμία απώλεια σε ισχύ μετά από εξακριβωμένες δοκιμές σε 200.000 αυτοκίνητα που πήραν την αναβάθμιση λογισμικού.

Πάντως, στη VW Μεγάλης Βρετανίας υπήρξαν περιπτώσεις με προβλήματα και ο εκεί διευθυντής Paul Willis παραδέχθηκε πως καταβλήθηκε αποζημίωση 3.000 στερλίνων στο 0,75% των κατόχων των δίλιτρων ντίζελ αυτοκινήτων αφού μετά το upd ήταν απαραίτητη η αντικατάσταση της EGR, σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo