Τελικά η όλη ιστορία με το Voltswagen ήταν μια πλάκα σε στυλ Πρωταπριλιάς ή ένα κόλπο το μάρκετινγκ, μιας και από την πλευρά της γερμανικής εταιρείας εκφράζονται και οι δύο απόψεις.
Το θέμα είναι ότι οι πάντες, από το Reuters μέχρι το Automotive News και άλλα πολλά ΜΜΕ, την πάτησαν, εμείς… λιγότερο μιας και εκφράσαμε ευθύς εξαρχής τις αμφιβολίες μας και θεώρησαν δεδομένη την αλλαγή της επωνυμίας των ηλεκτρικών VW στις ΗΠΑ se Voltswagen.
Το αν η όλη φασαρία θα βγει σε καλό των Γερμανών θα αποδειχθεί στην πορεία. Γεγονός είναι πάντως πως αν επρόκειτο τελικά για πρόωρο πρωταπριλιάτικο αστείο η ιδέα δεν ήταν και πολύ πρωτότυπη, μιας και στο παρελθόν η Citroen π.χ. είχε ανακοινώσει τη μετονομασία της σε Citron (λεμόνι).
Ως ενέργεια μάρκετινγκ εμείς απλά σημειώνουμε πως συνέπεσε με τη έναρξη της λήψης παραγγελιών στις ΗΠΑ για το ID.4 που είναι το πρώτο ηλεκτρικό VW που θα πωλείται στη Βόρειο Αμερική.
Πάντως όπως γράψαμε και χτες «τέτοιου είδους αλλαγές είναι εξαιρετικά σπάνιες, ειδικά αν πρόκειται για εταιρείες που δραστηριοποιούνται για χρόνια και επί δεκαετίεες, ενώ συνοδεύονται και από πολύ μεγάλα έξοδα, μιας και πρέπει να αλλάξει ολόκληρη η εικόνα της μάρκας προς τα έξω. Ειδικά δε σε μια εποχή που κόβονται τα πάντα για να χρηματοδοτηθεί η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση. Ειδικά σε ότι αφορά τη VW ας έχουμε κατά νου πως άλλαξε (πολύ) πρόσφατα λογότυπο, αφήνοντας το 3D και το μπλέ για τις δύο διαστάσεις και το μαύρο φόντο».
