Σύνδεση

Featured

Σιγά μην άλλαζε όνομα η Volkswagen

Τελικά η όλη ιστορία με το Voltswagen ήταν μια πλάκα σε στυλ Πρωταπριλιάς ή ένα κόλπο το μάρκετινγκ, μιας και από την πλευρά της γερμανικής εταιρείας εκφράζονται και οι δύο απόψεις.

Το θέμα είναι ότι οι πάντες, από το Reuters μέχρι το Automotive News και άλλα πολλά ΜΜΕ, την πάτησαν, εμείς… λιγότερο μιας και εκφράσαμε ευθύς εξαρχής τις αμφιβολίες μας και θεώρησαν δεδομένη την αλλαγή της επωνυμίας των ηλεκτρικών VW στις ΗΠΑ se Voltswagen.

Το αν η όλη φασαρία θα βγει σε καλό των Γερμανών θα αποδειχθεί στην πορεία. Γεγονός είναι πάντως πως αν επρόκειτο τελικά για πρόωρο πρωταπριλιάτικο αστείο η ιδέα δεν ήταν και πολύ πρωτότυπη, μιας και στο παρελθόν η Citroen π.χ. είχε ανακοινώσει τη μετονομασία της σε Citron (λεμόνι).

Ως ενέργεια μάρκετινγκ εμείς απλά σημειώνουμε πως συνέπεσε με τη έναρξη της λήψης παραγγελιών στις ΗΠΑ για το ID.4 που είναι το πρώτο ηλεκτρικό VW που θα πωλείται στη Βόρειο Αμερική.

Πάντως όπως γράψαμε και χτες «τέτοιου είδους αλλαγές είναι εξαιρετικά σπάνιες, ειδικά αν πρόκειται για εταιρείες που δραστηριοποιούνται για χρόνια και επί δεκαετίεες, ενώ συνοδεύονται και από πολύ μεγάλα έξοδα, μιας και πρέπει να αλλάξει ολόκληρη η εικόνα της μάρκας προς τα έξω. Ειδικά δε σε μια εποχή που κόβονται τα πάντα για να χρηματοδοτηθεί η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση. Ειδικά σε ότι αφορά τη VW ας έχουμε κατά νου πως άλλαξε (πολύ) πρόσφατα λογότυπο, αφήνοντας το 3D και το μπλέ για τις δύο διαστάσεις και το μαύρο φόντο».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo