Η κορυφαία και από πλευράς μεγέθους ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα ήταν αδύνατο να μην κατασκευάσει ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους σε περίπου μία τριετία.
Έτσι, από το 2020 και η Toyota θα μπει στην ηλεκτροκίνηση με ένα EV με μπαταρία ιόντων λιθίου που θα έχει θεωρητική αυτονομία 300 χιλιομέτρων. Γεγονός είναι πως η Toyota άργησε σε σχέση με τους περισσότερους άλλους κατασκευαστές, καθώς ίσως περίμενε να ωριμάσει η συγκεκριμένη τεχνολογία.
Δύο χρόνια πάντως αργότερα, το 2022, αναμένεται ένα ακόμη EV το οποίο θα βασίζεται μεν στο ίδιο πλαίσιο αλλά θα εξοπλίζεται με νέου τύπου μπαταρίες που θα εφοδιάζονται με καινοτόμους καταλύτες στερεού τύπου (αντί για υγρούς) για να διασφαλίζουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα.
Μάλιστα οι νέες μπαταρίες θα έχουν και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, όπως αναφέρει δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας Chunichi Shimbun. Προς το παρόν η Toyota δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικό επισήμως.
Γιάννης Σκουφής
