Η Toyota ετοιμάζεται να παρουσιάσει επίσημα στις 10 Νοεμβρίου τη νέα γενιά του Hilux, διατηρώντας τη σκληροτράχηλη φιλοσοφία που το καθιέρωσε, αλλά εισάγοντας παράλληλα σημαντικές αναβαθμίσεις σε τεχνολογία, σχεδίαση και εργονομία.
Η παγκόσμια πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στις 10 Νοεμβρίου 2025, ενώ η πρώτη δημόσια εμφάνιση θα ακολουθήσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ταϊλάνδης (29 Νοεμβρίου – 10 Δεκεμβρίου). Η επιλογή της χώρας μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς εκεί παράγεται σχεδόν το 70% των Hilux παγκοσμίως και αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της αγοράς, με περίπου 130.000 ταξινομήσεις μέσα στο 2024.
Το επίσημο teaser video που δημοσιοποίησε η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαιώνει σε μεγάλο βαθμό τις διαρροές των τελευταίων εβδομάδων, δείχνοντας ένα pick-up με έντονη σχεδιαστική συγγένεια με το σημερινό μοντέλο, αλλά με εμφανώς πιο δυναμική όψη. Το εμπρός μέρος φέρει μεγαλύτερους αεραγωγούς και φαρδιά LED φώτα χαμηλά τοποθετημένα, ενώ πίσω τα νέα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν οπτικά τις πίσω γωνίες του αμαξώματος.
Το εσωτερικό αποτελεί τη μεγαλύτερη τομή. Εμπνευσμένο από το νεότερο Toyota Tacoma, διαθέτει κάθετα τοποθετημένη οθόνη πολυμέσων, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέο επιλογέα ταχυτήτων. Η συνολική αισθητική είναι πιο σύγχρονη και εργονομική, με έμφαση στη συνδεσιμότητα και στα συστήματα υποβοήθησης.
Παρά τις αισθητικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις, το νέο Hilux φαίνεται πως θα συνεχίσει να βασίζεται στο πλαίσιο τύπου σκάλας που χρησιμοποιείται από το 2015. Εφόσον επιβεβαιωθεί, η Toyota δεν θα υιοθετήσει τη νεότερη TNGA-F πλατφόρμα των Tacoma και Land Cruiser, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα δούμε —τουλάχιστον προς το παρόν— πίσω ανάρτηση με ελικοειδή ελατήρια όπως στο Tacoma.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, πάντως, το νέο Hilux θα διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης, όπως αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό cruise control, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και στάθμευσης.
Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, η γκάμα αναμένεται να περιλαμβάνει τους γνωστούς τετρακύλινδρους diesel των 2.400 και 2.800 κυβικών, με τη δεύτερη έκδοση να διατίθεται ήδη στην Ευρώπη με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) – μια λύση που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και στη νέα γενιά. Για τις αγορές όπου προτιμώνται οι βενζινοκινητήρες, η Toyota έχει στη διάθεσή της και τον 2,4 λίτρων «I-Force Max», διαθέσιμο και ως υβριδικό στο Tacoma.



