Σύνδεση

Toyota

Η Τoyota παρουσιάζει την αποκλειστική έκδοση Yaris Hybrid e-nergy

Η Τoyota Ελλάς παρουσιάζει, μεταξύ άλλων και για πρώτη φορά ένα ακόμα πρωτοποριακό διαδικτυακό πρόγραμμα on-line πώλησης  65  υβριδικών/ηλεκτρικών μοντέλων της, στην έκδοση Yaris e-nergy. Αγοράστε αποκλειστικά on-line ένα από τα 65 Yaris Hybrid e-nergy, εύκολα & γρήγορα.

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα αυτό παρέχει στον έλληνα καταναλωτή, αποκλειστικά on-line, την δυνατότητα να αγοράσει ένα από τα διαθέσιμα 65 Yaris e-nergy από όπου κι αν βρίσκεται, αλλά και να επιλέξει ηλεκτρονικά  τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί για την παράδοση/παραλαβή του αυτοκινήτου του.   Επιπρόσθετα, η on-line κράτηση της παραγγελίας του αυτοκινήτου ολοκληρώνεται εύκολα και με πλήρη ασφάλεια, χωρίς χρονοβόρες ή πολύπλοκες διαδικασίες.

Η αποκλειστική έκδοση, Yaris Hybrid e-nergy βασίζεται στην έκδοση Yaris Hybrid Bi-Tone, που ήδη έχει γνωρίσει μεγάλη εμπορική επιτυχία μέχρι σήμερα, σε αποκλειστικό cyan μεταλλικό χρώμα και λεπτομέρειες cyan στο εσωτερικό. 

Ο κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να περιηγηθεί στην ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα www.toyota.gr/yaris-e-nergy και αμέσως θα ανακαλύψει όλες τις λεπτομέρειες προδιαγραφών και τεχνικών χαρακτηριστικών του Yaris Hybrid e-nergy, ενώ θα έχει την ευκαιρία να εξερευνήσει, με ευκολία και άνεση, τα βήματα της online κράτησης.

Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη ενέργεια της Toyota Eλλάς έχει ήδη βγει digital στον «αέρα» και με τίτλο NEW GAME. NEW RULES’, όπου, μεταξύ άλλων, προβάλλεται βίντεο με την Eλληνίδα Πρωταθλήτρια Τένις και «Πρεσβευτή» της καμπάνιας, Μαρία Σάκκαρη.

H Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά «αλλάζει τους κανόνες», πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν την ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητας του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης.

H Toyota Ελλάς εδώ και δεκαετίες πρωτοπορεί στο τομέα των πωλήσεων, λόγω των πολλαπλών πλεονεκτημάτων που διαθέτουν τα προϊόντα της, αλλά και μέσα από την φιλοσοφία της που αποδίδει «ορατά» οφέλη προς τον πελάτη, την εκπλήρωση των προσδοκιών του και την απόλυτη ικανοποίηση των αναγκών του.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo