Μπορεί να μην αφορά το άμεσο μάλλον, όμως όποτε και αν εμφανιστεί η διάδοχος της θρυλικής Μiura, όπως προανήγγειλε ο επικεφαλής της μάρκας Stefano Domenicali, θα είναι είδηση.
Μέχρι τότε το κύριο μέλημα του Domenicali θα είναι η αύξηση των πωλήσεων από τις 3.500 περίπου αυτοκίνητα ετησίως, πέρυσι ήταν για την ακρίβεια 3.457, στις 7.000 το 2019. Η επίτευξη του στόχου διευκολύνεται από την έναρξη των πωλήσεων του νέου SUV της μάρκας, της Urus, η τιμή εκκίνησης της οποίας θα είναι ανάλογη με αυτήν της Huracan, δηλαδή, όπως έχουμε γράψει, πάνω κάτω 200.000 ευρώ προ φόρων.
Η επίτευξη του στόχου θα άνοιγε τον δρόμο, πάντα σύμφωνα με τον Domenicali για ένα ακόμα τετραθέσιο, σπορ μοντέλο, που θα μπορούσε να παρουσιαστεί μεταξύ 2025 και 2030, καθώς και για μια πιθανή διάδοχο της iconic Miura, που θα μπορούσε μεν να προηγηθεί αλλά «όχι μέσα στην επόμενη 5ετία», ενώ όπως χαρακτηριστικά είπε ο Domenicali «είμασταν πολύ πολωμένοι. Ο κόσμος είτε μας αγαπούσε, είτε μας μισούσε. Τώρα προσπαθούμε να είμαστε πιο cool, πιο νεανικοί, αλλά πάντοτε διαφορετικοί».
Γιάννης Σκουφής
