Η Stellantis παρουσίασε την πλατφόρμα STLA Frame που εξασφαλίζει την ευελιξία στην παραγωγή οχημάτων καθώς υποστηρίζει κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά με μπαταρία, υδρογόνο και οχήματα με range extenders.
Η πλατφόρμα, που έχει σχεδιαστεί κυρίως για μεγάλα SUV και pickup με αμάξωμα «body-on-frame», εντάσσεται στη στρατηγική της Stellantis για την προσαρμογή στις απαιτήσεις της εποχής που θα οδηγήσει στην επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.
Ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι παρά τις δυσκολίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, η εταιρεία παραμένει πιστή στο στρατηγικό της πλάνο. Η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί πρώτα στα μοντέλα των Jeep και Ram, καθώς στις ΗΠΑ αφενός η ζήτηση για BEV είναι πιο χαμηλή από το αναμενόμενο και αφετέρουν ο Τραμπ έχει ήδη προαναγγείλει την κατάργηση της φορολογικής ελάφρυνσης των 7.500 δολαρίων που συνοδεύει την αγορά τους.
Η STLA Frame διαθέτει χαρακτηριστικά όπως αυτονομία έως 800 χιλιόμετρα για τα ηλεκτρικά οχήματα, δυνατότητα ρυμούλκησης έως 6.350 κιλά και συμβατότητα με τεχνολογία υδρογονοκίνησης ενισχύοντας τη βιωσιμότητα.
Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει έως το 2030 το 100% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό της ΗΠΑ να είναι 50%.
