Το 2015 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για την SsangYong, η οποία ανακοίνωσε παγκόσμιες πωλήσεις ύψους 144.764 μονάδων, από τις οποίες οι 99.664 αφορούν την εσωτερική αγορά της Κορέας και οι 45.100 μονάδες εξαγωγές. Έτσι η SsangYong Motor ξεπέρασε για 3η συνεχόμενη χρονιά το στόχο των 140.000 αυτοκινήτων παγκοσμίως, κυρίως χάρη στις πωλήσεις του νέου της premium compact SUV, του Tivoli, το οποίο γνωρίζει επιτυχία σε όλες τις αγορές που πωλείται.
Πιο συγκεκριμένα το νέο Tivoli έχει σημειώσει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην πολυετή παρουσία της μάρκας, πουλώντας 63.693 μονάδες παγκοσμίως, νούμερο που ξεπερνά σημαντικά το προηγούμενο ρεκόρ του Rexton, που το 2004, είχε πουλήσει συνολικά 54.274 αυτοκίνητα.
Όπως δήλωσε ο CEO της SsangYong Motors, Choi Johng-sik «το 2015 η SsangYong διατήρησε τη συνεχή ανάπτυξη για 6η χρονιά στην εγχώρια αγορά, καταφέρνοντας τα υψηλότερα νούμερα πωλήσεων μετά από 12 χρόνια. Σκοπεύουμε να ενδυναμώσουμε τις παγκόσμιες πωλήσεις μας, εστιάζοντας στο Tivoli, καθώς και στο νέο μας μοντέλο που βασίζεται σε αυτό και προετοιμάζουμε να παρουσιάσουμε άμεσα, στις αρχές της νέας χρονιάς».
Περικλής Στέφος
