Σύνδεση

Skoda

H Skoda είχε παρουσιάσει αγωνιστικό Favorit σε τιμή ευκαιρίας

To 1988 ήταν μια από τις χρονιές ορόσημο για τη Skoda, καθώς άφησε πίσω της τα πισωκίνητα μοντέλα και πέρασε στην εποχή της κίνησης στους εμπρός τροχούς.

Το πρώτο της προσθιοκίνητο μοντέλα ήταν το Favorit, που έφερε τη διάσημη υπογραφή του Bertone στον οποίο πιστώνεται η εικόνα του, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ένα από τα πιο φτηνά αγωνιστικά που μπορούσε να αγοράσει κανείς.

Η Skoda έχει να επιδείξει μια μακροχρόνια αγωνιστική παράδοση που συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας με την κυριαρχία της στην κατηγορία WRC2. Η οποία αποδείχθηκε και στο φετινό Ακρόπολις.

Για την περίσταση οι μηχανικοί της Skoda μείωσαν το βάρος του στα 750 κιλά, ενώ ο κινητήρας του των 1.299 κυβικών με τη βοήθεια πιο άγριων εκκεντροφόρων και άλλων αναβαθμίσεων είχε αυξήσει την απόδοσή του από τους 68 ίππους στους 120.

Το αγωνιστικό Favorit δεν είχε κατακτήσει κάποιο μεγάλο πρωτάθλημα αλλά στις μικρότερες κατηγορίες είχε διακριθεί στα ράλι της Φινλανδίας, στο Ακρόπολις κ.α., ενώ ο Vladimir Berger το οδηγούσε στο πρωτάθλημα της Τσεχοσλοβακίας το 1988 αντί του πισωκίνητου 130 LR.

Το 1995 το Favorit που είχε προτιμηθεί για όσους αναζητούσαν ένα οικονομικό αγωνιστικό, αντικαταστάθηκε από τη Felicia.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Η Chery στην Ελλάδα: Πρεμιέρα με υβριδικά SUV από 28.490 ευρώ

Chery

Το νέο Opel Frontera στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT