H Phantom, όπως άλλωστε κάθε Rolls Royce, έχει μεγάλο κύκλο ζωής, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα υποβληθεί σε ανανέωση. Η οποία προγραμματίζεται για του χρόνου και θα είναι σαφώς πιο εκτεταμένη από ένα απλό facelift.
H αλλαγή που θα γίνεται άμεσα αντιληπτή θα είναι η… καινούργια Emily ή Spirt of Ecstasy, που όπως γράψαμε έγινε πλέον πιο αεροδυναμικό. Από κει και πέρα θα αλλάξει ο εμπρός προφυλακτήρας, ενώ μεγαλύτερες, κρίνοντας από το έντονο καμουφλάζ των πρωτοτύπων στο συγκεκριμένο σημείο, θα είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος.
Σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά συστήματα όλων των ειδών η Phantom θα χρησιμοποιήσει στην τελευταία της εκδοχή ότι πιο εξελιγμένο έχει η BMW. Πιο συγκεκριμένα θα χρησιμοποιηθούν αυτά της σειράς 7 -και το σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησής της- αλλά και της iX.
H ναυαρχίδα της Rolls Royce θα εξακολουθεί να κινείται από τον V12 των 6.750 κυβικών, που με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει τώρα 571 ίππους και 900 Nm. Στην ανανεωμένη έκδοση η απόδοσή του, χάρη στο νέο λογισμικό, αναμένεται να αυξηθεί ελαφρώς με αντίστοιχη μείωση της κατανάλωσής του.
Η τελείως καινούργια Phantom πάντως θα είναι ηλεκτρική, μιας και από το 2030 και μετά η Rolls Royce θα έχει μόνο EVs στη γκάμα της. Την αρχή θα κάνει το κουπέ Spectre, ενώ θα ακολουθήσουν η Cullina, η Ghost και μετά η ναυαρχίδα.
