Έχουμε που έχουμε ακούσει τα μύρια όσο για το τραγικό τροχαίο με τα 4 θύματα ακούμε και ανακρίβειες για την εμπλεκόμενη Porsche -μια 911 turbo με τον εσωτερικό κωδικό 997 που κατασκευαζόταν από το 2005 έως και το 2012.
Η οποία αναφέρεται, για να δικαιολογηθεί και το «χάσιμο» στο συγκλονιστικό ατύχημα και μάλιστα από ανθρώπους που υποτίθεται πως γνωρίζουν, ως πισωκίνητη. Η πραγματικότητα είναι πως η κορυφαία 911, η turbo, είναι αποκλειστικά και μόνο τετρακίνητη από τη γενιά με τον εσωτερικό κωδικό 993, που κατασκευαζόταν από το 1995 έως και το 1997. Η οποία ήταν η τελευταία αερόψυκτη και η πρώτη με 2 turbo.
Επίσης ποτέ καμία Porsche δεν είχε ηλεκτρονικό περιορισμό της ταχύτητας στα 250 χλμ./ ώρα, μιας και για να διατηρηθεί ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων της η εταιρεία είχε εξαιρεθεί ευθύς εξαρχής από τη συμφωνία κυρίως των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Βέβαια και οι υπόλοιποι δεν την τηρούν στα κορυφαία σπορ μοντέλα τους.
Γιάννης Σκουφής

ΓΙΩΡΓΟΣ
01/03/2017 στις 13:10
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ Η PORSCHE ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΛΕΥΡΑ, ΕΚΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΗΣ. ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΧΕΔΟΝ Η ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΤΕΠΟΖΙΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΟΗΛΘΕ ΚΑΙ Η ΦΩΤΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΜΑΚΑΒΡΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.