Οι χώροι των εργοστασίων αυτοκινήτων είναι τεράστιοι, οι αποστάσεις μεγάλες το ίδιο και οι μεταφορικές ανάγκες, οπότε ένας καλός τρόπος μεταφοράς, τόσο για τα καινούργια αυτοκίνητα όσο και για τα ανταλλακτικά και τα λογής λογής εξαρτήματα είναι με τρενάμαξα.
Αυτή τη λύση έχει υιοθετήσει η Audi στο εργοστάσιό της στο Ingolstadt, μόνο που η μηχανή των συρμών, την οποία κατασκευάζει η Alstom για αυτόν το σκοπό, είναι ιδιαίτερη. Κι αυτό γιατί είναι plug-in υβριδική diesel, αποδίδει 1.000 άλογα και σε ετήσια βάση εκπέμπει 60 τόνους λιγότερο CO2.
Από τις εγκαταστάσεις της Audi έως το Ινγκολσταντ υπάρχει δίκτυο 18 χιλιομέτρων, καθημερινά εκτελούνται από 17 συνολικά μηχανοδηγούς 75 δρομολόγια, ενώ κάθε συρμός φτάνει τις 3.800 ώρες λειτουργίας. Ενδιαφέρον είναι πως κάθε plug-in υβριδική μηχανή μπορεί να λειτουργήσει περίπου 2 ώρες αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Γιάννης Σκουφής
