Σύνδεση

Citroen

Πόσο μέσα μπαίνει η Opel σε κάθε Ampera-E που πουλάει; Και τι πρόβλημα απέκτησε με αυτό η PSA;

Τα ηλεκτρικά μπορεί να είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, έστω και το απώτερο, αλλά μέχρι τότε τα πράγματα δεν είναι καθόλου ρόδινα. Όπως αποκάλυψε το Reuters η General Motors σε κάθε Ampera-E -το αυτοκίνητο είναι ίδιο, πέρα από τα σήματα, με το Chevrolet Bolt– που πουλούσε η Opel έχανε 10.000μ ευρώ.

Πρόβλημα της GM θα πείτε και θα κάνετε λάθος, μιας και πλέον είναι πρόβλημα της PSA. Κι αυτό γιατί όταν μελετούσε την απόκτηση της Opel το συγκεκριμένο μοντέλο έπαιξε σημαντικό ρόλο, μιας πως κρίθηκε πως θα βοηθούσε στην προσέγγιση των νέων, πιο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων που θα ισχύσουν στο μέλλον στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τώρα που οι Γάλλοι γνωρίζουν το κόστος της παρουσίας του στη γκάμα της Opel θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα το κρατήσουν χάνοντας πολλά χρήματα ή αν θα σταματήσουν την παραγωγή ρισκάροντας να μην πιάσουν τα όρια των ρύπων.

Έτσι λοιπόν το Ampera-E είναι ο βασικός λόγος που σκοπεύουν να διεκδικήσουν, όπως έχουμε γράψει αναλυτικά, την επιστροφή των μισών και πλέον χρημάτων που πλήρωσαν για την Opel. Για να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η υπόθεση…

Γιάννης Σκουφής   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi