Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δηλώσεις αρκετών στελεχών της βαυαρικής εταιρεία, οι νέες BMW M3 και M4 όταν παρουσιαστούν θα είναι plug-in υβριδικές. Μάλιστα θα διαθέτουν και ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλά KERS, ενώ η ηλεκτρική τους αυτονομία θα είναι της τάξης των 32 χιλιομέτρων.
Η βάση του συστήματος πρόωσής τους θα είναι και πάλι ο 6κύλινδρος turbo των 3.000 κυβικών που χρησιμοποιείται και στην τρέχουσα γενιά. Για την καινούργια θα έχει περάσει στο επόμενο στάδιο εξέλιξής του και σύμφωνα με τους μηχανικούς των Βαυαρών θα αποδίδει τουλάχιστον 100 Nm παραπάνω σε σχέση με σήμερα. Αναλογικά, αν και δεν υπάρχει καμία επίσημη ένδειξή, η ιπποδύναμή του θα ξεπερνά τα 460 άλογα.
Ο 6κύλινδρος turbo θα κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας τους εμπρός, ενώ προκειμένου το βάρος να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα θα αυξηθεί το ποσοστό ανθρακονήματος στο αμάξωμα. Παράλληλα οι Γερμανοί ευελπιστούν πως η πρόοδος της τεχνολογίας θα έχει μειώσει και το βάρος των μπαταριών, κυρίως αυτών των ιόντων λίθίου.
Γιάννης Σκουφής
