Σύνδεση

Featured

Η νέα Porsche 911 turbo S έφτασε τους 711 ίππους – Πόσο κοστίζει

Η 911 και το turbo είναι δύο έννοιες που συνδέονται εδώ και περίπου μισό αιώνα, ενώ  τώρα οι μηχανικοί της Porsche αποφάσισαν να συνδυάσουν την κορυφαία έκδοση του τοτέμ της μάρκας με την υβριδική τεχνολογία που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην GTS, αλλά σε ένα τελείως διαφορετικό επίπεδο.

Οι 711 ίπποι της καινούργιας turbo S της γενιάς 992.2, τα 2,5 δεύτερα για τα 0-100 και τα 7:03.92 λεπτά για το γύρο στο Nürburgring –14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την προκάτοχο– είναι οι απτές αποδείξεις. Και αυτό παρά το ότι το βάρος έχει αυξηθεί κατά 85 κιλά.

Ο κινητήρας είναι ο γνώριμος εξακύλινδρος boxer των 3.600 κυβικών αλλά ουσιαστικά εξελιγμένος. Η μικρή μπαταρία των 1,9 kWh τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα των 60 kW στο ενισχυμένο κιβώτιο PDK αλλά και στα δύο ηλεκτρικά turbo που λειτουργούν ανεξάρτητα για κάθε πλευρά του εξακύλινδρου.

Το αποτέλεσμα είναι μια ροπή 800 Nm, με το μεγαλύτερο μέρος της διαθέσιμο από τις 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ., ενώ οι 711 ίπποι κάνουν την εμφάνισή τους από τις 6.500 έως τις 7.000 σ.α.λ.

Το σπρίντ μέχρι τα 200 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,4 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 322 χλμ./ώρα. Για να κρατηθούν όλα αυτά υπό έλεγχο, η Porsche τοποθέτησε στάνταρ κεραμικά φρένα PCCB με τους μεγαλύτερους δίσκους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε 911.

Παράλληλα, η αεροδυναμική διαθέτει ενεργά στοιχεία -από γρίλιες και εμπρός splitter μέχρι την πίσω φτερούγα- που μειώνουν το συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 10%. Σε απόλυτα νούμερα αυτό σημαίνει πως βρίσκεται λίγο κάτω από το 0,30.

Από εκεί και πέρα το κύκλωμα των 400V ελέγχει το ηλεκτρο-υδραυλικό PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control) που περιορίζει τις κινήσεις του αμαξώματος και τις κλίσεις στις στροφές, ενώ η προαιρετική δυνατότητα ανύψωσης του εμπρός μέρους λειτουργεί εδώ πιο γρήγορα.

Οπτικά η νέα turbo S ξεχωρίζει από τις πιο… ταπεινές 911 χάρη στο πιο φαρδύ αμάξωμα της, τις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα πίσω και την αποκλειστική απόχρωση Turbonit που τονίζει τις λεπτομέρειες σε ανθρακί.

Στο εσωτερικό, το ίδιο χρώμα συνδυάζεται με επενδύσεις από ανθρακόνημα που έχουν χρυσές ίνες νεοδυμίου και σκουρόχρωμο ουρανό. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει στοιχεία όπως PASM, HD-Matrix προβολείς και Sport Chrono που σε άλλα μοντέλα περιλαμβάνονταν στη λίστα των εξτρά, ενώ αν θελήσει κανείς μπορεί να προσθέσει πίσω καθίσματα χωρίς χρέωση -κανονικά παραδίδεται χωρίς αυτά.

Στη χώρα μας η κουπέ Porsche 911 turbo S των 711 ίππων ξεκινά από τις 343.150 ευρώ, ενώ η κάμπριο από τις 360.900 ευρώ.

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured