Πρεμιέρα για την έκδοση Speedster της… προηγούμενης 911 στην έκθεση της Νέας Υόρκης, η οποία κινείται από τον ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο boxer των 4.000 κυβικών, που υπάρχει και στις GT3 και GT3 RS -και αυτές της προηγούμενης πια γενιάς, της 991.
Ο flat six των 4,0 λίτρων ανεβαίνει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. αποδίδει για την περίσταση 502 ίππους και 470 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,8 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 309 χλμ./ ώρα, καθώς και έναν ακόμα πιο ελκυστικό ήχο. Ενδιαφέρον είναι πως η Speedster -είναι η πρώτη που έχει εξελιχθεί από την Porsche Motorsport- με το πιο χαμηλό παρμπρίζ, τα μικρότερα παράθυρα και τις χαρακτηριστικές όσο και παραδοσιακές «καμπούρες» ακριβώς πίσω από τα δύο καθίσματά της που εδώ είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Γεγονός που τονίζει τον ξεκάθαρα σπορ προσανατολισμό της, όπως και η ανάρτηση από την GT3 αλλά και η προσπάθεια περιορισμένου του βάρους της. Έτσι η μαλακή οροφή της ανεβοκατεβαίνει χειροκίνητα και οι επενδύσεις τις πόρτες της είναι minimal με δίχτυα αντί για θήκες. Από κει και πέρα από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα είναι τόσο το εμπρός καπό του χώρου αποσκευών όσο και το κάλυμμα του κινητήρα και τα εμπρός φτερά, ενώ οι προφυλακτήρες είναι από πολυουρεθάνη.
Στα πλαίσια της ίδιας λογικής ο κλιματισμός δεν είναι στάνταρ αλλά αν ο υποψήφιος αγοραστής το επιθυμεί προστίθεται χωρίς επιπλέον κόστος.
[ngg src=”galleries” ids=”4657″ display=”basic_thumbnail”]
