Σύνδεση

Featured

Η Mercedes ετοιμάζει τη μικρή, ηλεκτρική G-Class

Η G-Class δεν χρειάζεται συστάσεις. Είναι το… τετράγωνο τοτέμ του status, η κινούμενη επιτομή του «δεν με νοιάζει η αεροδυναμική». Η Mercedes έχει πλέον αποφασίσει να κάνει κάτι που μέχρι πρότινος φάνταζε σχεδόν αδύνατο: να παρουσιάσει μια πιο μικρή, πιο προσιτή και… ηλεκτρική εκδοχή της.  

Η νέα προσθήκη στην ευρύτερη γκάμα της G-Class, γνωστή προς το παρόν ως «Little G», θα παρουσιαστεί το 2027 και θα είναι κατά κάποιον τρόπο η εισαγωγική έκδοση του εμβληματικού μοντέλου

Η βάση της είναι θα είναι η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MB.EA, που υπόσχεται τεχνολογία 800V και αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων, χάρη στις μπαταρίες επόμενης γενιάς.

Το αμάξωμα δεν θα είναι τύπου σκάλας όπως αυτό της G-Class που γνωρίζουμε αλλά αυτοφερόμενο, μιας και η Little G θα έχει πιο πολύ lifestyle προσέγγιση παρά σκληροτράχηλη. 

Σχεδιαστικά πάντως θα κρατήσει το γνώριμο τετραγωνισμένο σχήμα, τους στρογγυλούς προβολείς, τα διακριτά φτερά και βέβαια τη ρεζέρβα στην πίσω πόρτα. Ο Gorden Wagener, ο αρχισχεδιαστής της Mercedes, λέει χαρακτηριστικά «θα έχει δικό της χαρακτήρα, αλλά θα είναι G». Επίσης σε σχέση με τη μεγάλη G-Class και παρά τις πιο μικρές της εξωτερικές διαστάσεις θα είναι πιο αεροδυναμική.

Στο πενταθέσιο εσωτερικό η σχεδίαση θα είναι πιο minimal, με την κεντρική κονσόλα να είναι ανάλογη με αυτή της νέας CLA.

Από πλευράς κινητήρων, η Little G θα χρησιμοποιεί την επόμενη γενιά της μονάδας eATS 2.0, που θα είναι πιο εξελιγμένη σε σχέση με τα σύνολα που χρησιμοποιούνται σήμερα. Έτσι ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας θα αποδίδει έως και 355 ίππους, ενώ στις τετρακίνητες εκδόσεις θα υπάρχει και δεύτερος κινητήρας 147 ίππων στον εμπρός άξονα με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 482 ίππους.

Η μετάδοση αναμένεται να προσομοιώνει τα τρία μπλοκέ διαφορικά της κλασικής G-Class, ενώ η πνευματική ανάρτηση με την δυνατότητα αύξησης της απόστασης από το έδαφος θα διευκολύνει την κίνηση πέρα από την άσφαλτο. Κάτι που ισχύει και για τα ειδικά προγράμματα. 

Το βέβαιο είναι πως ήδη ετοιμάζεται και έκδοση AMG με τους καινούργιους axial-flux ηλεκτροκινητήρες που θα κάνουν πρεμιέρα στην CLA 45 και το GT SUV μετά το 2028. Στην περίπτωση αυτή η συνολική απόδοση αναμένεται να ξεπερνά τους 600 ίππους.   

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi