Σύνδεση

Featured

Γιατί η Mercedes καταργεί τους εξακύλινδρους στη νέα C-Class;

Πολλά παράπονα έχουν ακουστεί από τους φίλους της Mercedes για το ότι στη νέα C-Class,,που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 23 Φεβρουαρίου, δεν θα υπάρχουν ούτε οκτακύλινδρες αλλά ούτε καν εξακύλινδρες εκδόσεις, καθώς ο καινούργιος εξακύλινδρος σε σειρά της μάρκας θα δώσει την θέση του σε τετρακύλινδρα σύνολα. Ακόμα και στις πιο σπορ εκδόσεις του μοντέλου.

Και αν για τον V8 η απουσία είναι κατανοητή λόγω ρύπων, τα ερωτηματικά για τον εξακύλινδρο είναι αρκετά περισσότερα. Και τις διευκρινήσεις έσπευσε να δώσει ο επικεφαλής μηχανικός της εταιρίας Christian Fruh, σε συνέντευξή του σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

Έτσι λοιπόν αναφέρει πως ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3.000 κυβικών θα ήταν, πέρα από όλα τα άλλα και αρκετά μεγάλος για τα δεδομένα των σχεδιαστών, και θα έπρεπε να μεγαλώσει το εμπρός τμήμα κατά 50 χιλιοστά. Επίσης ο εξακύλινδρος κινητήρας είναι και αρκετά πιο βαρύς, κάτι που θα ανέβαζε αρκετά το φορτίο στον εμπρός άξονα, σε σύγκριση με έναν τετρακύλινδρο. Τα πλεονεκτήματα της μεγαλύτερης ιπποδύναμης και ροπής είναι υπερεκτιμημένα, σημείωσε ο αρχιμηχανικός της Mercedes, καθώς υπάρχουν πλέον τα plug in υβριδικά συστήματα που προσφέρουν αρκετά μεγάλες ιπποδυνάμεις με σχετικά εύκολο τρόπο.

Κάθε έκδοση της C-Class θα έχει εξηλεκτριστεί σε κάποιο βαθμό, με τις εισαγωγικές να διαθέτουν ήπια υβριδικά συστήματα και οι πιο μεγάλες σε plug in υβριδικά συστήματα. Πάντως η Mercedes θα συνεχίσει να τοποθετεί τα σύνολά της κατά το διαμήκη άξονα, ενλώ με την πίσω κίνηση διατηρεί το παραδοσιακό οδηγικό της προφίλ με το τιμόνι απαλλαγμένο από τις επιδράσεις της μετάδοσης της κίνησης. Παράλληλα το νέο πλαίσιο με την εξελιγμένη ανάρτηση θα παρέχουν  κορυφαία άνεση.

Στο μέλλον πάντως δεν αποκλείεται να υπάρξει μία ηλεκτρική έκδοση της C-Class αν και όπως είπε ο Fuhr μάλλον αυτό δεν θα συμβεί στην γενιά της που αναμένεται.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo