Μπορεί να ακούγεται περίεργο για την εποχή που ζούμε αλλά η AMG εξελίσσει ένα νέο V8 και ο λόγος είναι πως ο εξηλεκτρισμένος τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών που κινεί από την C 63 έως και την SL 43 δεν γίνεται αποδεκτός από τους παραδοσιακούς αγοραστές της μάρκας.
Που για τα συγκεκριμένα μοντέλα -για την AMG A 45 είναι ΟΚ!- θέλουν κάτι πιο ξεχωριστό κάτω από το εμπρός καπό. Με μεγαλύτερο κύρος και άλλο ηχόχρωμα.
Ο νέος οχτακύλινδρος θα είναι εξηλεκτρισμένος, αλλά ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί αν θα είναι plug-in υβριδικός ή φουλ υβριδικός, ούτε αν θα εξελιχθεί από λευκό χαρτί ή αν θα είναι μια εξέλιξη του υπάρχοντος.
Ο νυν V8 των 4.000 κυβικών, αποδίδει στην plug-in υβριδική εκδοχή του έως και 843 ίππους, απόδοση που ο καινούργιος θα πρέπει τουλάχιστον να «ισοφαρίζει».
Η AMG πάντως έχει σαν στόχο και την περαιτέρω εξέλιξη του εν σειρά εξακύλινδρου των 3,000 κυβικών, που και αυτός αποτελεί μια εναλλακτική ψς διάδοχος του δίλιτρου τετρακύλινδρου. Τον οποίο η Mercedes εξακολουθεί να χαρακτηρίζει ως ένα από τα πλέον εξελιγμένα μηχανικά σύνολα που έχει κατασκευάσει.
