Σύνδεση

Featured

Η Mazda ετοιμάζει την αντεπίθεσή της σε όλα τα μέτωπα

Η Mazda αποφεύγει τη βιαστική και συχνά άναρχη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, επιλέγοντας μια στρατηγικά μετρημένη πορεία που φαίνεται να αφουγκράζεται τις πραγματικές επιθυμίες των οδηγών.

Το μέλλον της γιαπωνέζικης φίρμας είναι υβριδικό, αλλά όχι αδιάφορο, και σίγουρα καθορίζεται από έναν άξονα οδηγικής απόλαυσης που την ξεχωρίζει διαχρονικά.

Το σημαντικότερο νέο αφορά το Mazda CX-5, το εμπορικότερο μοντέλο της εταιρείας, το οποίο μέχρι το 2027 θα αποκτήσει υβριδική έκδοση με κινητήρα SkyActiv-Z 2.5 λίτρων και τεχνολογία εξολοκλήρου εξελιγμένη από τη Mazda, όχι δανεισμένη από την Toyota, όπως συμβαίνει με το CX-50.

Στόχος; 250.000 ετήσιες πωλήσεις των υβριδικών CX-5 και CX-50 μόνο στις ΗΠΑ, με φόντο την ένταση γύρω από δασμούς και αβεβαιότητα στις τιμές των εισαγόμενων EV.

Παράλληλα, τα CX-70 και CX-90 θα ανανεωθούν ήπια το 2026, ενώ νέα γενιά αναμένεται μετά το 2030. Το μικρότερο CX-30 θα συνεχίσει με μικρές βελτιώσεις μέχρι το 2029, ενώ το Mazda3 –σε sedan και hatchback– διατηρείται έως το 2032.

Κι όμως, το πιο όμορφο κεφάλαιο της στρατηγικής της Mazda κρύβεται στο τέλος του χάρτη: μια νέα σπορ πρόταση, που θα λειτουργεί ως πνευματικός διάδοχος του RX-7, βρίσκεται στα σκαριά.

Όχι ως σύμβολο παρελθόντος, αλλά ως δήλωση μέλλοντος. Για τους ρομαντικούς της οδήγησης, η Mazda επιμένει πως υπάρχει ακόμη χώρος για καρδιά – όχι μόνο για μπαταρίες.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured