Πρεμιέρα στις αρχές Οκτωβρίου στο Παρίσι και την έκθεσή του για την ανανεωμένη έκδοση του Lexus RC, που αισίως συμπληρώνει 4 χρόνια παρουσίας. Η τελευταία του εκδοχή θα αναγνωρίζεται κυρίως από τη νέα μάσκα και τους επανασχεδιασμένους προβολείς, καθώς και τους καινούργιους προφυλακτήρες με τις νέες εισαγωγές αέρα, ενώ θα υπάρχουν και άλλες μικρότερες διαφοροποιήσεις, όπως είναι οι καινούργιας σχεδίασης ζάντες.
Παράλληλα η ιαπωνική μάρκα πολυτελείας κάνει λόγο και για βελτιωμένη αεροδυναμική, ενώ στο εσωτερικό οι ανάλογου τύπου και λογικής αλλαγές συνδυάζονται και με τη χρήση συστήματος πολυμέσων τελευταίας γενιάς.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4290″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Οι όποιες αλλαγές στην ανάρτηση περιλμαβάνουν νέες, ελαφρώς πιο σφιχτές ρυθμίσεις σε συνδυασμό με καινούργια αμορτισέρ. Από πλευράς κινητήρων η γκάμα ξεκινά με τον turbo των 2.000 κυβικών και των 245 ίππων που έχει πλέον ακόμα καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ενώ έπονται το υβριδικό RC 300h με τον τετρακύλνδρο των 2,5 λίτρων και 223 ίππους και ο ατμοσφαιρικός V8 των 5.000 κυβικών με τους 464 ίππους.
Γιάννης Σκουφής
