Σύνδεση

Featured

Η Lancia επιστρέφει στα ράλλυ 40 χρόνια μετά την εμφάνιση της Delta S4

Σαράντα χρόνια μετά το ντεμπούτο της θρυλικής Delta S4, η Lancia επιστρέφει στα ράλλυ, επιχειρώντας να ξαναβρεί τη θέση της στην αγωνιστική σκηνή μέσω του νέου Ypsilon Rally4 HF. Πρόκειται για ένα αγωνιστικό σχεδιασμένο για την κατηγορία Rally4, που απευθύνεται σε ανερχόμενους ιδιώτες οδηγούς και σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στην ιστορία της ιταλικής μάρκας –όχι με όρους ρομαντικής αναβίωσης, αλλά με το βλέμμα στο μέλλον και ξεκάθαρο αγωνιστικό προσανατολισμό.

Η επιστροφή της Lancia στους αγώνες δεν είναι τυχαία. Το φθινόπωρο του 1985, η Delta S4 έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο WRC στο RAC Rally της Μεγάλης Βρετανίας, κερδίζοντας με τους Toivonen και Wilson.

Λίγο πριν είχε ήδη επικρατήσει στο Rally Colline di Romagna, σημειώνοντας τότε διαφορά σχεδόν εννέα λεπτών από το δεύτερο πλήρωμα.

Με πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, αμάξωμα από kevlar και ανθρακονήματα, διπλή υπερπλήρωση και ισχύ άνω των 500 ίππων για μόλις 966 κιλά βάρους, η S4 ήταν το απόλυτο όπλο της εποχής των Group B και το πρώτο ιταλικό τετρακίνητο αγωνιστικό για ράλλυ.

default

Σήμερα, μία από τις μόλις 29 γνήσιες Delta S4 του 1985 εκτίθεται στο Heritage Hub στο Τορίνο, μαζί με την εξαιρετικά σπάνια S4 Stradale που είχε κατασκευαστεί σε 200 μονάδες για την απαραίτητη ομολογκασιόν. Είναι μια υπενθύμιση του πλούσιου DNA της Lancia -της πιο επιτυχημένης μάρκας στην ιστορία του WRC με 10 κατακτήσεις Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Στο σήμερα, το νέο Ypsilon Rally4 HF δεν προσπαθεί να αντιγράψει το παρελθόν. Αντιθέτως, αποτελεί μια σύγχρονη πλατφόρμα που συνδυάζει τεχνολογία και προσβασιμότητα.

Κινείται από το γνωστό turbο τρικύλινδρο των 1.200 κυβικών που για την περίσταση αποδίδει 212 ίππους και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων της SADEV. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins και ειδικά σχεδιασμένα φρένα για αγωνιστική χρήση.

Ο θεσμός Trofeo Lancia έρχεται να ενισχύσει τη στρατηγική της εταιρείας για την ανάδειξη νέων οδηγών, ενώ η παράλληλη παρουσίαση της έκδοσης Ypsilon HF Racing δημιουργεί ένα πιο προσιτό ενδιάμεσο βήμα για όσους θέλουν να συμμετέχουν σε ράλλυ.

Η BMW παίρνει κεφάλι από τη Mercedes στα μεγάλα

BMW

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured