Σύνδεση

Alfa Romeo

ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA ROMEO

Eίναι γεγονός πως υπήρχαν υπόνοιες σχετικά με την πορεία της Alfa Romeo, κυρίως γιατί ένα και πλέον εξάμηνο μετά την παρουσίαση με τζουμ ταρατατζούμ της Giulia QV οι βασικές εκδόσεις της εξακολουθούν να αναμένονται. Μάλιστα δεν έχουν καν ανακοινωθεί τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά ή η διάρθρωση της γκάμας…

Οι ανησυχίες γίνονται φυσικά πιο έντονες μετά και την ανανέωση του χρονοδιαγράμματος της ιταλικής εταιρείας σε σχέση με το λανσάρισμα και άλλων σημαντικών μελλοντικών μοντέλων της, ενώ φυσικά η τακτική του Marchionne αλλά και ο ίδιος αρχίζουν να αμφισβητούνται πλέον έντονα

ALFA-ROMEO-DELAYS-2

Το πλάνο λοιπόν που οι Ιταλοί είχαν παρουσιάσει πριν από δύο χρόνια και είχε διάρκεια έως το 2018 αναθεωρείται και μετατοπίζεται χρονικά κατά μια διετία, έως το 2020. Αυτό γίνεται μεταξύ άλλων και λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί στις αγορές και κυρίως από τη μη δυνατότητα εκτίμησης της επίδρασης των προβλημάτων στην κινεζική οικονομία. Παράλληλα η Alfa Romeo θέλει να περιορίσει τόσο το κόστος εξέλιξης όσο και κατασκευής μετά το 2018…

Αυτό σημαίνει πως το SUV της θα παρουσιαστεί επίσημα του χρόνου -μην παίρνετε και όρκο, καθώς αυτό το ακούμε εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον- ενώ από το 2017 εως το 2020 θα δούμε ακόμα 6 καινούργια μοντέλα. Ανάμεσά τους και τη διάδοχο της Giulietta αλλά και ένα μεγάλο σεντάν, ενώ οι πληροφορίες κάνουν λόγο και για δύο ακόμα crossover, καθώς και για δύο σπέσιαλ μοντέλα.

alfa-romeo-suv-633x336

Πάντως όσο οι Ιταλοί καθυστερούν τόσο τα πράγματα θα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο, όχι μόνο γιατί ο ήδη έντονος ανταγωνισμός θα γίνεται ολοένα και πιο ισχυρός, αλλά και γιατί, όπως είπαμε, το πλάνο του Sergio Marchionne που προώθησε τη δημιουργία της FCA (Fiat Chrysler Automobiles) θα βρίσκεται συνεχώς υπό κρίση.

Η κατάσταση πάντως για τους Αμερικανούς της Chrysler είναι σαφώς καλύτερη, καθώς με βασικό μοχλό ανάπτυξης το Renegade αύξησαν τις πωλήσεις τους στις ΗΠΑ κατά 25%. Παρόλα αυτά τα συνολικά κέρδη της FCA  για το 2015 μειώθηκαν κατά 40% στα 410 εκατομμύρια δολάρια. Αν επιπρόσθετα αφαιρεθούν και τα 101 εκατομμύρια που αντιστοιχούν στη Ferrari τότε καταλήγει κανείς πως η κατάσταση είναι δυσοίωνη. Για την FCA γενικά, τις ιταλικές μάρκες του ομίλου και ιδιαίτερα την Alfa Romeo ειδικά και βέβαια για τον ίδιο τον Marchionne.

Γιάννης Σκουφής 

3Σχόλια

3 Comments

  1. Avatar

    stemi

    30/01/2016 στις 12:14 πμ

    Από τα πιο παραπλανητικά άρθρα που έχω διαβάσει. Η 91% αύξηση στα κέρδη που έφτασαν σχεδόν τα 2 δις ευρώ, στο άρθρο σας έγινε μείωση κατά 40% στα 410 εκατομμύρια ευρώ. Κανένα πλάνο δεν βρήσκεται σε κρίση αφού αυτό αναθεωρήθηκε προς τα πάνω όσο αφορά τα κέρδη και τις πωλήσεις. Όσο για την Alfa αυτή αφορά το 1,5% των πωλήσεων του γκρούπο. Η παρουσίαση του SUV αναμένεται για εφέτος και όχι του χρόνου. Επίσης που είδατε ότι αμφισβητήται ο Marchionne;

    • Γιάννης Σκουφής

      Γιάννης Σκουφής

      30/01/2016 στις 8:39 πμ

      Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε…

  2. Avatar

    stemi

    30/01/2016 στις 11:09 πμ

    Και μία άλλη φιλική σημείωση. Η αύξηση της Jeep στις ΗΠΑ το 2015 σε σχέση με το 2014 ανήρθε στα 172.680 αυτοκίνητα. Το Renegade εκεί πούλησε 60.946 (διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2015). Άρα δεν ισχύει απόλυτα το “με βασικό μοχλό ανάπτυξης το Renegade αύξησαν τις πωλήσεις τους στις ΗΠΑ κατά 25%”. Προφανώς και συνείσφερε πολύ και θα συνεισφέρει ακόμα περισσότερο, αλλά γενικά η μάρκα απέδωσε πολύ καλά.

Αφήστε μια απάντηση

Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup