Η νέα Porsche Cayenne EV ετοιμάζεται να παρουσιαστεί επίσημα μέχρι το τέλος του 2025 και ήδη προκαλεί αντιδράσεις , κυρίως λόγω της σχεδίασής της, η οποία απομακρύνεται αισθητά από τη διαχρονική κομψότητα της προηγούμενης Cayenne.
Βασισμένο σε στοιχεία από καμουφλαρισμένα πρωτότυπα και ψηφιακά renderings, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV φαίνεται να υιοθετεί τη λιγότερο κομψή, πιο επιθετική σχεδιαστική γλώσσα της επίσης ηλεκτρικής Macan EV, με λεπτά LED πίσω φώτα, φαρδύ πίσω μέρος και μια μάσκα με τριγωνικές εισαγωγές και ρυθμιζόμενα κάθετα πτερύγια.
Στο εσωτερικό, η Porsche παρουσιάζει μια πλήρως ψηφιοποιημένη καμπίνα με τέσσερις οθόνες: έναν καμπύλο πίνακα οργάνων, δύο κεντρικές οθόνες αφής (μία μπροστά από τον συνοδηγό), και μία ακόμη κοντά στη βάση της κονσόλας για τον έλεγχο του κλιματισμού και των καθισμάτων.
Φυσικά χειριστήρια υπάρχουν μόνο για βασικές λειτουργίες όπως η θερμοκρασία και η ένταση του ήχου.
Παρά το αμφιλεγόμενο design, η ηλεκτρική Cayenne υπόσχεται εκρηκτικές επιδόσεις: περισσότερους από 730 ίππους και δυνατότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλά.
Θα βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα PPE των 800V, προσφέροντας ενισχυμένη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση.
Θα κυκλοφορήσει παράλληλα με τις συμβατικές θερμικές εκδόσεις Cayenne, με την Porsche να επιχειρεί να ικανοποιήσει τόσο τους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης όσο και τους πιο συντηρητικούς πελάτες της.
Το μεγάλο ερώτημα: θα αποδειχθεί η νέα ηλεκτρική Cayenne EV μια επανάσταση ή θα προβληματίσει τους φανατικούς φίλους της μάρκας; Η μέχρι τώρα πορεία πάντως δείχνει ότι η Porsche έχει μεγάλη «ρέντα» στα ηλεκτρικά, κάτι που αναμένεται να έχει συνέχεια και στην Cayenne.
