Η Ford απέδειξε ότι το ηλεκτρικό μέλλον της δεν είναι απλώς «πράσινο», αλλά και εκρηκτικά αποδοτικό. Η Super Mustang Mach-E, ένα ακραίο ηλεκτρικό πρωτότυπο, κατέκτησε την κορυφή της «Open Class» στο φετινό Pikes Peak International Hill Climb, τερματίζοντας δεύτερη γενικής στη διάσημη ανάβαση.
Με οδηγό τον Romain Dumas, πέντε φορές νικητή της διοργάνωσης και κάτοχο του απόλυτου ρεκόρ διαδρομής, η Super Mustang ολοκλήρωσε την πιο σύντομη λόγω καιρού διαδρομή των περίπου 10 χιλιομέτρων σε 3:42,24 λεπτά, μόλις πέντε δευτερόλεπτα πίσω από το Nova Proto NP01 του Simone Faggioli (3:37,19).
Παρά το όνομα και τις εξωτερικές αναφορές στην Mach-E, το αγωνιστικό Ford είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα εξελιγμένο SUV παραγωγής. Η Super Mustang διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, ισχύ άνω των 1.400 ίππων και ένα ακραίο αεροδυναμικό πακέτο που παράγει πάνω από 3.100 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα. Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, με καθαρά αγωνιστική διάταξη και πληθώρα διακοπτών που θυμίζουν μαχητικό.
Η σύγκριση με προηγούμενες συμμετοχές της Ford στο Pikes Peak, όπως το περσινό SuperVan (8:47,68) ή το φετινό SuperTruck (8:53,55), είναι δύσκολη λόγω της περιορισμένης διαδρομής, ωστόσο ο χρόνος κάτω από τα τέσσερα λεπτά δίνει μια σαφή εικόνα για τις δυνατότητες του νέου ηλεκτρικού πρωτοτύπου.
Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, τους ισχυρούς ανέμους και τα φερτά υλικά που έκλεισαν το πάνω τμήμα του βουνού, η Super Mustang απέδειξε πως η ηλεκτρική τεχνολογία της Ford μπορεί να σταθεί επάξια και στο πιο σκληροπυρηνικό motorsport. Και όλα δείχνουν πως τα καλύτερα έρχονται…
