Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγες από το καλοκαίρι όταν ο πρώην πια επικεφαλής των μοντέλων Ν της Hyundai -και πριν επικεφαλής των Μ της BMW- έλεγε πως η εταιρεία εξέλισσε ένα supercar.
Με τον κινητήρα στο κέντρο και με εντυπωσιακή εμφάνιση, όμως σχεδόν αμέσως μετά τα πλάνα μπήκαν στον πάγο. Ο λόγος ήταν, μεταξύ άλλων το υψηλό κόστος, μιας και η τιμή του θα διαμορφωνόταν κοντά στις 150.000 ευρώ.
Το ότι τα πλάνα μπήκαν στον πάγο δεν σημαίνει πως εγκαταλείφθηκαν, μιας και ο Hak Soo Ha, ο αρχισχεδιαστής της μάρκας, ανάφερε πως υπάρχουν ελπίδες για την υλοποίησή του, λέγοντας πως «προσπαθούμε να γίνει οικονομικά βιώσιμο, να κάνουμε έναν προγραμματισμό και να αποφασίσουμε και σε ποιο πλαίσιο θα βασίζεται».
Ανοιχτό είναι ακόμα και το ζήτημα του συστήματος πρόωσης, μιας και παίζουν όλες οι εκδοχές, ακόμα και αυτή των ενεργειακών κυψελών με καύσιμο υδρογόνο, αλλά όχι και του BEV (ηλεκτρικό με μπαταρίες).
Ο λόγος που η Hyundai θα ήθελε να έχει ένα supercar στη γκάμα της είναι για να παίξει το ρόλο που έπαιξε και παίζει ακόμα το NSX, τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης γενιάς, για τη Honda.
