Η Geely παρουσίασε μια νέα τεχνολογία υβριδικών συστημάτων, η οποία συνδυάζεται με την πλατφόρμα Leishen EM-i, υπόσχεται εξαιρετική οικονομία καυσίμου και μεγαλύτερη αυτονομία από την αντίστοιχη τεχνολογία της BYD.
Σύμφωνα με τη Geely, το νέο υβριδικό σύστημα καταναλώνει μόλις 2,62 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και παρέχει θεωρητική αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 2.390 με το συνδυασμό βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας.
Αντίστοιχα, η BYD, που κυριαρχεί στην κατηγορία των plug-in υβριδικών, προσφέρει αυτονομία έως 2.100 χιλιόμετρα και κατανάλωση 2,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.
Το πρώτο μοντέλο της Geely που θα χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία, το Galaxy Starship 7, σημείωσε κατανάλωση μόλις 3,0 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε δοκιμές πραγματικών συνθηκών.
Η Geely ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα Leishen EM-i θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα των Renault, Volvo και Lotus, ενισχύοντας τη στρατηγική της για παγκόσμια παρουσία. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ανταγωνιστεί την BYD, η οποία παραμένει ηγέτης στην κινεζική αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων.
Σύμφωνα με στοιχεία, η BYD κατέχει το 34,6% της αγοράς στην Κίνα, με τη Geely να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 7,4%, ενώ η Tesla ακολουθεί με 6,5%.
Η BYD σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων, φτάνοντας τις 685.830 μονάδες το τρίτο τρίμηνο του έτους, κυρίως χάρη στην αυξημένη ζήτηση για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της.
