Σύνδεση

Audi

Οι μπαταρίες των Audi έχουν μια δεύτερη ζωή στην Ινδία

Ένα από τα θέματα που προκύπτουν στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση είναι το τι γίνονται οι μπαταρίες των EVs όταν έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του που προσδιορίζεται σε περίπου 15 χρόνια. Όσο δηλαδή είναι και ο κύκλος ζωής του αυτοκινήτου στο οποίο έχουν τοποθετηθεί.

Το ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι πως μπορεί η απόδοση των μπαταριών αυτών να έχει πέσει πολύ -οι πιο πολλοί κατασκευαστές δίνουν εγγύηση για το 70% της απόδοσής του έπειτα από μια δεκαετία- αλλά ακόμα διαθέτουν αρκετή ενεργειακή χωρητικότητα για άλλες χρήσεις. Αν δεν ανακυκλωθούν προκειμένου να χρησιμοποιηθούν οι πρώτες ύλες τους.

Έτσι λοιπόν διαχωρίζονται σε τμήματα που λειτουργούν κανονικά και τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πιο μικρά και ελαφριά οχήματα.

Αυτές που προέρχονται από τα ηλεκτρικά Audi για παράδειγμα, η οποία συνεργάζεται με την ινδική start-up Nunam, χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά τρίκυκλα, τα e-rickshaw που μέχρι τώρα χρησιμοποιούν παλιάς τεχνολογίας μπαταρίες μολύβδου-οξέος. Οι οποίες ναι μεν έχουν χαμηλό κόστος αλλά έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής, περιορισμένη απόδοση με μικρή αυτονομία και το σημαντικότερο μεγαλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo