Σύνδεση

Lotus

LOTUS EXIGE: ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ SPORT 350 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ

H Lotus επιστρέφει στις ρίζες της και στις αρχές του ιδρυτή της Colin Chapman; Αν κρίνουμε από το πως χειρίστηκε την ανανέωση της Exige ναι. Κι αυτό γιατί με ενδελεχή ανάλυση οι μηχανικοί της μπόρεσαν να μειώσουν το βάρος της κατά 51 κιλά, περιορίζοντάς το στα 1.125, επεμβαίνοντας σε σημεία όπως το κάλυμμα του κινητήρα και οι βάσεις του, το σύστημα κλιματισμού, ακόμα και τα ηχομονωτικά υλικά.

Παράλληλα ασχολήθηκαν και με την ανάρτηση, επεμβαίνοντας τόσο στη γεωμετρία της και χρησιμοποιώντας πιο σκληρα αμορτισέρ,με αποτέλεσμα να βελτιωθούν κι άλλο τα δυναμικά της χαρακτηριστικά.

Lotus-Exige-Sport-350-2

Οι επεμβάσεις συνεχίστηκαν και στον εσωτερικό διάκοσμο, όπου ξεχωρίζουν οι επενδύσεις με τον έντονο χρώμα και το καρό σχέδιο, ενώ αντίθετα ο V6 των 3.500 κυβικών συνεχίζει ως είχε, αποδίδοντας 350 άλογα και 400 Nm. Τα οποία χάρη στο πραγματικά χαμηλό βάρος μπορούν και εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,9 δεύτερα και μια τελική 274 χλμ./ ώρα. Στην περίπτωση που επιλέξει κανείς το αυτόματο κιβώτιο έναντι του χειροκίνητου με το εμφανή μηχανισμό, τα παραπάνω νούμερα διαμορφώνονται σε 3,8 δεύτερα και 261 χλμ./ ώρα.

Η νέα Lotus Exige Sport 350 θα είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο, ενώ ένα μήνα μετά θα παρουσιαστεί και η αντίστοιχα ανανεωμένη ανοιχτή έκδοσή της.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia