Η Ferrari αποκάλυψε επίσημα την Amalfi, τη διάδοχο της Roma, σε μια τοποθεσία που δεν επιλέχθηκε τυχαία: στην Ακτή Αμάλφι, με την οποία μοιράζεται όχι μόνο το όνομα, αλλά και το κοσμοπολίτικο στυλ.
Το νέο μοντέλο συνεχίζει την παράδοση των GT κουπέ της μάρκας με τον κινητήρα μπροστά μεν αλλά μετατοπισμένο όσο πιο πολύ γίνεται προς το κέντρο, όπως οι California και Portofino, συνδυάζοντας πολυτέλεια με επιδόσεις.
Με κλασικό στυλ ενός GT με 2+2 θέσεις η Amalfi δίνει έμφαση στην καθημερινή πρακτικότητα χωρίς να προδίδει τον σπορ χαρακτήρα. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο γνώριμος bi-turbo V8 των 3.855 κ.εκ. που έχει εξελιχθεί περαιτέρω για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και άμεση απόκριση.
Ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα το μικρότερο βάρος και τις μειωμένες τριβές, χρησιμοποιώντας πιο ελαφρείς εκκεντροφόρους, νέο μπλοκ και λιπαντικό χαμηλού ιξώδους που μειώνει κατά 30% τις εσωτερικές απώλειες σε ψυχρή εκκίνηση.
Έτσι αποδίδει 640 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.750 σ.α.λ., ενώ οι μέγιστες στροφές που μπορεί να φτάσει είναι οι 7.600.
Το κιβώτιο είναι F1 DCT διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και πιο έξυπνο λογισμικό διαχείρισης που βελτιώνει την ταχύτητα των αλλαγών. Ο flat-plane στρόφαλος, οι ίσου μήκους πολλαπλές εξαγωγής, οι ελαφριές τουρμπίνες και η twin-scroll διάταξη ενισχύουν το κλασικό ηχόχρωμα των Ferrari, ακόμη και αν οι νόρμες περί θορύβου έχουν γίνει πιο αυστηρές.
Το βάρος περιορίζεται στα 1.470 κιλά, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,3 δεύτερα, το 0-200 σε 9,0, ενώ η τελική αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα. Από πλευράς επιβράδυνσης τα 30,8 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα και τα 119,5 για το 200-0 χλμ./ώρα είναι ενδεικτικά της αποτελεσματικότητας των φρένων.
Η σχεδίαση, όπως προαναφέραμε διατηρεί το στυλ της Roma, αλλά με πιο καθαρές επιφάνειες και σύγχρονες λεπτομέρειες, όπως η νέα, πιο χαρακτηριστική μάσκα. Στο πίσω μέρος, ο ενεργός διαχύτης και η αεροτομή των τριών θέσεων εξασφαλίζουν σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες. Στα 250 χλμ./ώρα π.χ. η φτερούγα παράγει 110 κιλά κάθετης δύναμης με μόλις 4% αύξηση στην οπισθέλκουσα.
Στο εσωτερικό η Amalfi συνεχίζει με τη διάταξη του διπλού κόκπιτ, τονίζοντας και άλλο το διαχωρισμό οδηγού- συνοδηγού. Το τιμόνι έχει επανασχεδιαστεί με φυσικούς διακόπτες, ενώ ο πίνακας οργάνων των 15,6 ιντσών συνοδεύεται από δύο επιπλέον οθόνες: μία 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και μία 8,8’ μπροστά από τον συνοδηγό. Οι δυνατότητες διασύνδεσης περιλαμβάνουν Apple CarPlay, Android Auto ενώ το MyFerrari Connect προσφέρει απομακρυσμένο έλεγχο του οχήματος μέσω εφαρμογής. Φυσικά υπάρχει και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone.
Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα273 λίτρα, ενώ προαιρετικά διατίθενται καθίσματα με λειτουργία μασάζ και εξαερισμό, σε τρία μεγέθη και με δέκα αεροθαλάμους. Το ηχοσύστημα Burmester με 14 ηχεία και 1.200 Watt απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς.
