Το Euro 7, ακόμα και στην πιο light εκδοχή του που διαφαίνεται πως προκρίνεται, δημιουργεί πολλά θέματα και ζητήματα στους κατασκευαστές. Οι οποίοι είτε θα αποσύρουν κάποια μοντέλα ή μερικούς κινητήρες τους.
Η VW για παράδειγμα έχει αφήσει να εννοηθεί πως το τέλος του Polo πλησιάζει και πως θα καταργήσει το χειροκίνητο κιβώτιο στο Golf.
H Ford με τη σειρά της διάκοψε λόγω πολύ μικρών περιθωρίων κέρδους το Fiesta, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, και ο αντίστοιχος της Renault, Luca de Meo, έχουν δηλώσει τις ανησυχίες τους για το αυξανόμενο κόστος και το βίαιο εξηλεκτρισμό.
Από την άλλη η Alfa Romeo ανακοίνωσε επίσημα το ότι ο V6 της των 2.900 κυβικών θα συνεχίσει και μετά την εφαρμογή του Euro 7 που αναμένεται να γίνει τον Ιούλιο του 2025.
Ο διευθύνων σύμβουλός της Jean-Philippe Imparato επιβεβαίωσε πρόαφατα τη δέσμευση της εταιρείας να ενσωματώσει τον bi-turbo V6 σε επερχόμενα πρότζεκτ, χωρίς όμως να αναφερθεί σε λεπτομέρειες.
Όταν ρωτήθηκε για τις προοπτικές του κινητήρα που προέρχεται από τη Ferrari, δήλωσε: «Η απάντηση είναι ναι, γιατί περιμένω το αποτέλεσμα των προτάσεων Euro 7 φέτος. Θα ήθελα οτιδήποτε που είναι συμμορφωμένο με το νέο κανονισμό να είναι και ενδιαφέρον οδηγικά».
