Στην έκθεση του Πεκίνου, τον Απρίλιο, η Hyundai θα παρουσιάσει τη δική της εκδοχή στο θέμα μικρό (και προσιτό) SUV, μιας και η κατηγορία που πρακτικά δημιούργησε το Nissan Juke γνωρίζει πιένες, με μια πληθώρα καινούργιων μοντέλων (Renault Captur, Peugeot 2008, Ford EcoSport και μελλοντικά VW Taigun, κ.λπ.).
Το νέο Hyundai λοιπόν, που όπως βλέπετε και από τις κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες δοκιμάζεται εντατικά, θα ονομάζεται iX25, θα βασίζεται στο πλαίσιο του Kia Soul, θα ακολουθεί τη σχεδιαστική λογική του Fluidic Sculpture 2.0 που παρουσιάστηκε με το καινούργιο Genesis και, ως είθιστε πλέον στην κατηγορία, θα είναι κατά βάση προσθιοκίνητο.
Το μήκος του θα είναι γύρω στα 4,25 μέτρα, προκειμένου να εξασφαλίζονται και ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές, ενώ ενδιαφέρον θα παρουσιάζει η γκάμα των κινητήρων του. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με φήμες οι Κορεάτες θα εφαρμόσουν και με το παραπάνω το downsizing στο μικρό τους crossover, χρησιμοποιώντας τα σύνολα βενζίνης τους των 1.000 και 1.200 κυβικών, καθώς και τον τρικύλινδρο diesel των 1.100 κυβικών που θα αποδίδει τουλάχιστον 75 ίππους. Οι ίδιες φήμες κάνουν λόγο και για τη χρήση του πετρελαιοκινητήρα των 1.600 κυβικών της μάρκας σε δύο εκδοχές με 90 και 110 ίππους.
Αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε γιατί η Hyundai θα επιλέξει μάλλον την έκθεση του Πεκίνου για την επίσημη πρεμιέρα του iX25 η απάντηση είναι απλή: γιατί μάλλον θα κατασκευάζεται και εκεί γύρω, από την Beijing Automotive Group με την οποία υπάρχει συνεργασία.
Γιάννης Σκουφής
