To Project 2&4 που θα παρουσιάσει η Honda στην έκθεση της Φρανκφούρτης είναι αυτό που κέρδισε τον παγκόσμιο διαγωνισμό σχεδίασης που διοργανώθηκε ανάμεσα στα 16 συνολικά στούντιο design της μάρκας που βρίσκονται ανά τον κόσμο.
Είναι μια δημιουργία του Κέντρου Σχεδίασης Μοτοσυκλετών της εταιρείας στην Asaka (Τόκιο) της Ιαπωνίας και του αντίστοιχου κέντρου για αυτοκίνητα στο Wako, που βρίσκεται επίσης στην Ιαπωνία. Πρόκειται για ένα μονοθέσιο με ελεύθερους τους τροχούς και κλασικό για αγωνιστικό Honda design, που σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρείας «η δομή χωρίς καμπίνα του Project 2&4 δημιουργεί ένα “τρισδιάστατο οδηγικό περιβάλλον” που παρέχει την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας και την ευελιξία ενός αυτοκινήτου, όπως το έχει οραματιστεί η Honda».
Προς το παρόν έχει δοθεί στη δημοσιότητα επίσημα μόνο η teaser εικόνα που βλέπετε, ενώ το ολοκληρωμένο σκίτσο είναι η άποψη των ανθρώπων του βρετανικού Autocar για το Honda Project 2&4, το οποίο θα κινείται από έναν κινητήρα 1.000 κυβικών.
Όχι όμως όποιον και όποιον αλλά αυτόν της RC213V-S, της ρέπλικα της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας RC213V της Honda στο MotoGP, ο οποίος είναι τετράχρονος, 1.000 όπως είπαμε κυβικών και ανάλογα με το στάδιο απόδοσης τους έχει από 159 έως 215 άλογα και από 102 έως 118 Nm. Η αγωνιστική φτάνει τους 230 ίππους, ενώ αν ενδιαφέρεστε σημειώστε πως η ρέπλικα RC213V-S κοστίζει περίπου 190.000 ευρώ.
Γιάννης Σκουφής
