Σύνδεση

Featured

Υπάρχει κάποιος λόγος για τη μετατροπή ενός Honda Civic Type R σε αγροτικό;

Ο μόνος λόγος που μπορούμε να σκεφτούμε είναι η τρέλα των εμπνευστών του στο Product Engineering της Honda στη Μεγάλη Βρετανία. Οι οποίοι πήραν ένα Civic Type R προ-παραγωγής, του έκοψαν την πίσω κολώνα και την οροφή, έβαλαν ένα ρολ μπαρ, κράτησαν το κάτω μέρος της πέμπτης πόρτας και το διαμόρφωσαν ανάλογα μαζί με τη φτερούγα, πέταξαν το πίσω κάθισμα και έφτιαξαν καρότσα.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4161″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Από την άλλη κράτησαν τον τετρακύλινδρο turbo των 2.000 κυβικών και των 320 ίππων και όλα τα μηχανικά μέρη και έτσι και το Civic Type R Pickup που εξελίχθηκε με τον κωδικό Project P χρειάζεται λιγότερα από 6,0 δεύτερα και το 0-100 και φτάνει τα 265 χλμ./ ώρα.

Πάντως υπάρχει πιθανότητα να διεκδικήσει το ρεκόρ για τα προσθιοκίνητα αγροτικά στο Nürburgring. Κάτι είναι και αυτό…

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Τα έκαναν… μαντάρα με τα ονόματα των ηλεκτρικών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ