Το γερμανικό γκρουπ, ενόψει των μεγάλων αλλαγών που έρχονται στην αυτοκίνηση, αναζητά τρόπους ώστε να αυξήσει την κεφαλαιοποίηση του. Και να μειώσει την διασπορά σε μία σειρά από μάρκες, καθώς κάτω από την ομπρέλα της βρίσκονται η VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Lamborghini, Bentley, Bugatti και Italdesign (για να μην μιλήσουμε και για τα φορτηγά).
Το πρακτορείο Βloomberg επικαλείται πληροφορίες μέσα από την VW που θέλουν το αφεντικό της εταιρίας Herbert Diess να σκέφτεται την πώληση της Lamborghini μέσω της εισόδου της στο χρηματιστήριο (κάτι που έγινε με τεράστια επιτυχία από την Ferrari)
Tο χρονικό σημείο είναι ιδανικό για την ιταλική εταιρία, καθώς οι Urus έχει τεράστια επιτυχία και έχει διπλασιάσεις της πωλήσεις της με αποτέλεσμα η αξία της Lamborghini να έχει εκτοξευτεί στα 11 δισ. δολάρια. Μάλιστα η άφιξη της ανανεωμένης Aventador αλλά και το νέο υβριδικό supercar υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερα κέρδη για την Lamborghini.
Στόχος πάντως των υπευθύνων του γκρουπ είναι να επεκτείνουν όσο γίνεται περισσότερο τις παγκόσμιες μάρκες τους, έτσι ώστε να αυξήσουν την αξία της εταιρίας από τα 89 δισ. δολάρια που είναι σήμερα, στα 200 δισ. δολάρια έως το τέλος της επόμενης δεκαετίας.
