Σύνδεση

Volkswagen

Η Volkswagen εγκαινιάζει νέο αιολικό πάρκο στη Σουηδία

Η Volkswagen στοχεύει σε πλήρως ουδέτερο εταιρικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τις εκπομπές άνθρακα, έως το 2050. Αυτό θα το επιτύχει υλοποιώντας τη στρατηγική “Way to Zero”, η οποία υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια της ηλεκτροκίνησης. Η Volkswagen είναι ο πρώτος κατασκευαστής στην αυτοκινητοβιομηχανία που υποστηρίζει την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε βιομηχανική κλίμακα – και θα πρωτοστατήσει στην επέκταση των ευρωπαϊκών αιολικών και ηλιακών σταθμών με επενδύσεις περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2025.

Η Volkswagen κάνει το πρώτο σημαντικό βήμα σε αυτήν την κατεύθυνση και από κοινού με την “wpd”, εταιρεία που εξειδικεύεται σε αιολικά πάρκα, επενδύει σε αντίστοιχο έργο στη βόρεια Σουηδία. Το παραγόμενο μερίδιο της Volkswagen στο συγκεκριμένο αιολικό πάρκο θα είναι περίπου 100 GWh ηλεκτρικής ενέργειας, ισοδύναμη να καλύψει ενεργειακά 27.000 νοικοκυριά για ένα έτος.

Το αιολικό πάρκο στη βόρεια Σουηδία έρχεται να προστεθεί στη φωτοβολταϊκή εγκατάσταση της Volkswagen στη βόρεια Γερμανία, που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Θα ακολουθήσουν περίπου 20 περαιτέρω έργα πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε χώρες όπως η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Φινλανδία έως το 2025. Συνολικά, αναμένεται παραγωγή περίπου επτά δισεκατομμυρίων kWh πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, σε ετήσια βάση, ενέργεια που θα μπορούσε να καλύψει τις απαιτήσεις 600.000 νοικοκυριών.

Η Volkswagen είναι ο ηγέτης στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη Σουηδία, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 20%. Το ID.4 είναι το ηλεκτρικό best-seller στη σκανδιναβική χώρα, η οποία αποτελεί ένα καλό παράδειγμα της επιτυχίας της ηλεκτρικής «επίθεσης» της Volkswagen και της ID. οικογένειας μοντέλων στην Ευρώπη, με τη μάρκα να επιτυγχάνει πωλήσεις 369.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων στη γηραιά ήπειρο, το 2021.

Στην πορεία προς το πλήρως ουδέτερο εταιρικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα έως το 2050, ενδιάμεσος στόχος για τη Volkswagen είναι η μείωση κατά 40% των εκπομπών CO2 ανά όχημα στην Ευρώπη έως το 2030, με έτος σύγκρισης το 2018. Κάτι τέτοιο, αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε 17 τόνους λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά αυτοκίνητο στην ατμόσφαιρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo