Σύνδεση

Volkswagen

Η VW ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει όλες τις πλευρές μετά την συμφωνία για το Dieselgate η VW ανακοίνωσε την δημιουργία μιας εταιρίας η οποία θα εξελίσσει και θα προωθεί τα αυτοκίνητα χαμηλών ή μηδενικών ρύπων. Η “Electrify America” όπως θα ονομάζεται θα έχει ένα προϋπολογισμό άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα οποία θα ξοδευτούν σε διάφορες δράσεις και προγράμματα μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Το πρώτο σχέδιο της εταιρίας είναι η δημιουργία πάνω από 500 σταθμών επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την χώρα με τους 300 από αυτούς να βρίσκονται μέσα σε μεγάλες πόλεις. Οι υπόλοιποι 200 -όπως προβλέπει το αρχικό σχέδιο- θα τοποθετηθούν σε επιλεγμένα σημεία έτσι ώστε να υπάρχει μεγάλη διασπορά και να παρέχεται η δυνατότητα να διασχίσει κανείς την χώρα μόνο με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.

Ένα ακόμα κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας αυτής της νέας εταιρίας της VW αφορά το σχέδιο που θα εκπονηθεί έτσι ώστε να πωληθούν πάνω από 3 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ μέχρι το 2025. Παράλληλα θα δημιουργηθεί μία “Πράσινη Πόλη” στην οποία θα δοκιμάζονται και θα εξελίσσονται τα νέα μοντέλα. Η πόλη αυτή θα κατασκευαστεί μάλλον στην Καλιφόρνια και μέσα σ’ αυτήν θα δοκιμάζονται όλες οι νέες τεχνολογίες αλλά και οι οικολογικές ιδέες που προκύπτουν.

Με βάση το σχέδιο που έχει εκπονηθεί η νέα εταιρία θα λαμβάνει από την VW 500 εκατομμύρια δολάρια κάθε 30 μήνες και θα πρέπει να έχει την έγκριση της Πολιτείας της Καλιφόρνια αλλά και της EPA. Η νέα εταιρία θα έχει έδρα την πόλη Reston στην Πολιτεία της Βιρτζίνια, και θα είναι μία ξεχωριστή οντότητα από την VW.

Πρόεδρός της θα είναι ένα στέλεχος της εταιρίας εδώ και πολλά χρόνια, o Mark McNabb ο οποίος θα συνεχίσει να παρακολουθεί την εξέλιξη της συμφωνίας με την EPA για το Dieselgate. Mε όλα αυτά και μαζί με τα πρόστιμα και τις διάφορες κινήσεις που κάνει σε όλους του τομείς ώστε να αναστρέψει το κλίμα, οι ειδικοί βλέπουν ότι το τελικό κόστος της VW για το Dieselgate μπορεί να αγγίξει και τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πρόκειται για ένα απίστευτο ποσό που προφανώς θα “γονάτιζε” οποιαδήποτε άλλη εταιρία, όμως όπως φαίνεται η VW προσπαθεί και μάλλον καταφέρνει να το “γυρίσει” προς όφελός της, αλλάζοντας ρότα και παίρνοντας “κεφάλι” ως ένας κατασκευαστής με σαφή προσανατολισμό στα ηλεκτρικά μοντέλα και το νέο περιβάλλον που ανοίγεται στην αυτοκίνηση παγκοσμίως.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo